Riideltiinkö teillä eilen ( KIN)

• Viestiketjun aloittaja Miten meni aatto
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27755945]Harva rekisteröitynyt ja vielä harvempi kirjautunut täällä menisi tunnustamaan olleensa edes pienessä humalassa koska sellainen ristiinnaulittaisiin saman tien.

Naurattaa nämä "ostin kaksi olutta joulun ajaksi" - jutut mitä täällä eräät äijät harrastavat.[/QUOTE]

Minä olen käynyt sellaiseksi, että en kerta kaikkiaan halua olla humalassa, hiprakassa korkeintaan. Syynä on se, että en missään nimessä halua olla krapulassa, se on ihan hirveä olotila. Ja minulle tuppaa käymään niin, että jos juon liikaa, kamala krapula päänsärkyineen vain tulee enkä sitä voi välttää muuta kuin juomalla kohtuudella - olisihan se joskus houkuttelevaa vain vetää kaksin käsin huomisesta välittämättä, mutta kun on jo käynyt näin tylsäksi, niin ei sitä enää halua.

Mutta rakastan shampanjaa, kuohuviiniä ja hyvää punaviiniä, enkä niistä kyllä hevillä kokonaan luovu. :)

"vieras"
Jotain selviteltävää kyllä oli, mustasukkainen isoveli ja pikkusisko, joka hämmentää lelut ja leikit :) Mitään isoa ei. Ei ollut raitis joulu; mies joi lasten mentyä nukkumaan yhden terästetyn glögin. Minä glögin ilman terästystä. Meillä ei koskaan kännätä kotona ja oikeastaan melko harvoin missään muuallakaan.

pientä
No meillä tuli pieni riita, etn nyt jaksa selittää mistä, muttei ainakaan juomisesta :) Onneksi meni nopeaa ohi. Mies otti pari olutta ja pari lasia viiniä, itsekin olisin ottanut viinilasin, ellen olis raskaana. Kaksi hörppyä portviiniä maistoin tumman suklaan kanssa.

Ken guru
[QUOTE="jaa";27756332]EilenKÄÄN. En usko että missään parisuhteessa ollaan kokoajan riitelemättä, tai sitten muitakaan tunteita ei näytetä.[/QUOTE]

Meillä riidellään todella harvoin. Kop kop kop nyt vielä varmuudeksi :D, mutta ihan oikeasti. Ei vaan olla toistemme kimpussa pienimmästäkin asiasta, kumpikaan meistä ei jaksaisi sellaista. Viimeisintä kunnon riitaa en edes muista, en milloin on ollut, enkä riidan aihetta, koska ainakaan tämän vuden puolella se ei ole ollut.

lucifer
[QUOTE="vieras";27755945]Harva rekisteröitynyt ja vielä harvempi kirjautunut täällä menisi tunnustamaan olleensa edes pienessä humalassa koska sellainen ristiinnaulittaisiin saman tien.

Naurattaa nämä "ostin kaksi olutta joulun ajaksi" - jutut mitä täällä eräät äijät harrastavat.[/QUOTE]mä olin pikkuhiprakassa illalla. join kolme lonkeroa, ja korvenkyyneittä snapsina

Hyvin meni aatto, ei riidelty eikä poliisia tarvittu, kuten ei koskaan.
Mies joi siiderin ja vähän likööriä ja mie kuoharia ja tota likööriä.

"jepjep"
[QUOTE="jaa";27756332]EilenKÄÄN. En usko että missään parisuhteessa ollaan kokoajan riitelemättä, tai sitten muitakaan tunteita ei näytetä.[/QUOTE]

Meillä ei riidellä koskaan, kun mies ei osaa. Olen kyllä vuosien aikana yrittänyt opettaa;)
Tunteita näytetään, niin positiivisia kuin negatiivisiakin.

?.?
lapset riiteli lahjojen avaamisen jälkeen. Ei oikein toi pienempi osaa olla erossa siskon tavaroista. Meillä aikuisilla ei ollut tappeluja saati mielenpahoituksia millään tapaan. Ihme kyllä.

Ei kyllä saatu riitaa aikaseksi, kun olen niin onnellinen siitä, että mies on kaks viikkoa lomalla ja olla möllötetään koko perhe yhdessä. Alkoholia meni kohtuudella, oisko ollu pari lasia viiniä ja pari terästettyä glögiä per nokka, josta suurin osa lasten nukkumaan mentyä.

Rauhallinen ja leppoisa joulu, kun sapuskatkin ostettiin kaikki valmiina kauppahallista. (Oli muuten todella hyvää!) Ite en ole yhtään jouluihminen, ennemminki masennukseen taipuvainen juur näihin aikoihin. Joulu sujui kuitenki niin helpolla ja saatiin olla keskenämme (ilman pelkoa sukulaisten kännäämisen menemisestä överiksi), että mieliala on hippasen jopa positiivisen puolella. :)

"jep"

Meillä ei riidelty eilen, mutta kyllä välillä riidellään muuten aika railakkaastikin. Poliiseja ei silti ole koskaan tarvittu, viinaa ei mies juo lainkaan, minä lasin viiniä joskus ja jouluna (eilenkin), eikä pahoinpidellä toisiamme. Jouluna katson itse pikkujuttuja enemmän läpi sormien ja odotan samaa muiltakin, koska yhteistä juhlaa on älytöntä pilata turhasta riitelyllä, mutta kyllä tunteita tuuletetaan silloin tällöin.

Meillä ei harrasteta turpakäräjiä minään päivänä vuodesta..mutta silti parin päivän mittaan tapahtuneiden juttujen myötä sain paljon ajateltavaa sydämelle ja ensimmäisen kerran koko suhteen aikana havahduin siihen ajatukseen, että ehkäpä meidän parisuhde ei tulekkaan kestämään lopun ikää. Ja se surettaa.

pööö
Aattona ei mitään ja nou alkoholi. Lapset leikki leluilla ja mä ihastelin omia.
Tänään lapset edelleen leikkiin nyt on tosin Mummia lasissa, miehellä tummaa tsekkiläistä.

Ei riidelly meillä kukaan. Tytär 2v9kk veti hirveet pultit eilen aamupäivästä. Haluaa sitä, ei haluu, äiti anna, vie pois, ÄÄÄÄVÄÄÄÄÄÄVVVÄÄÄ. Minä haluun, äiti, en haluu, en tuu syliin ja mee pois, tuu takasi äiti, pieni lapsi haluu syliin :D. Tota märinää, vollotusta, karjumista ja riehumista kesti tunnin, meinas itelläkin hihat palaa ja hillitäkseni itteeni säntäilin levottomasti ympäri kämppää ja siistin paikkoja :). Ton tyttären raivokohtauksen jälkeen koko päivä suju ihanissa ja rauhallisissa merkeissä. Koristeltiin kuusi, syötiin ja nysväiltiin. Mentiin iltapäivästä anoppilaan syömään, viettämään aikaa yhdessä ja availtiin lahjat. Tultiin kotiin ja mieheni kaveri, avopuolisoineen tuli meillä vielä illasta käymään. Miehen kaveri kun oli puolisoineen lähtenyt, niin me jäätiin kaksin miehen kanssa valvomaan ja nautiskelemaan kahestaan olosta :). Selvinpäin oltiin, käytetään miehen kanssa muutenkin hyvin vähän alkoholia ja mun ja miehen jouluihin ei ole alko kuulunu, joten se ei kuulu nyttenkään :). Mieleen on jääny hyvin tyttären ilmeet kun näki mitä lahjoista tuli ja ne riemun kiljahdukset, tuli heti halaamaan mua ja miestä ja sano kiitos kulta :D :heart:

Vähän
Mies otti kun lapset meni nukkumaan ja minä olin selvin päin. Tänään riideltiin kun selvisi että miehen tekemässä jouluruuassa oli ruoka-ainetta mitä en saa syödä. Miehen olisi pitänyt huomata tämä, mutta jotenkin meni ohi ja minä sain sitten oireet tästä yön aikana.

lucifer
[QUOTE="jaa";27756332]EilenKÄÄN. En usko että missään parisuhteessa ollaan kokoajan riitelemättä, tai sitten muitakaan tunteita ei näytetä.[/QUOTE]miksi riidellä jos ei ole syytä, ja tunteita meillä kyllä näytetään:heart:

Viimeinen joulu saman katon alla, ainakin toivottavasti. Etukäteen mieheltä yritin varmistella, että aikooko olla selvinpäin, vai etsinkö itselleni ja lapsille jonkun toisen paikan jouluksi. Aikoi olla, kun kuulemma perheen vuoksi aikoo olla juomatta ja perhe tulee ensin ja blaa blaa. Noh, kyttäsin sitä sitten kuitenkin koko joulun ja mun mielestä se oli jotain ottanut. Yhden oluen ruuan kanssa otti hämäykseksi, mutta jutut oli niin typeriä että jossain täytyi olla piilopullo. Purin hammasta, enkä ottanut asiaa esille, koska siitä olisi tullut vain suuri riita. Plus sitten ei sillä olisi ollut mitään syytä yrittää piilotella juomista ja olisi voinut vetäistä oikein kunnon känät. Eli leikin etten huomaa mitään. Jei, upea joulu!

Yhteistyössä