Rieki-hoito!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Vai onko se Reiki-hoitoa sittenkin?!?Mutta kuitenki,joku joka on käyny tuossa kyseisessä hoidossa niin kerrohan mitä siinä tehdään?Maataanko esim.sängyllä ja hoitaja tekee jotain hierontaa vai mitä?Millanen vaatetus asiakkaalla on(vai onko väliä sillä?)?Vai miten se tapahtuu!Kertokaa ken tietää=)

REIKI.
Varmaan voi olla erilaisia tapoja, mutta mä olen ymmärtänyt että reikihoitaja ei varsinaisesti kosketa hoidettavaa välttämättä ollenkaan, vaan kehon päältä ohjaa energiaa käsiensä kautta.
Voin olla ihan väärässäkin, äiti kävi joskus jonkun kurssin ja sitten rei'itti mua kokeeksi=)

Mun yks tuttuni tekee tuota hoitoa kotonaan ja olis mukava nähdä "vanhaa"tuttuani ja samalla voisin kokeilla tuota hoitoa =)Jotenki niin nuutunu olo että jotain piristystä tarvisin...Reikihoitaja,miten toi vaikuttaa siihen asiakkaaseen?Mitä vaikutuksia se saa..=)?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun yks tuttuni tekee tuota hoitoa kotonaan ja olis mukava nähdä "vanhaa"tuttuani ja samalla voisin kokeilla tuota hoitoa =)Jotenki niin nuutunu olo että jotain piristystä tarvisin...Reikihoitaja,miten toi vaikuttaa siihen asiakkaaseen?Mitä vaikutuksia se saa..=)?!

Sillä voi saada avun fyysisiin vaivoihin, mutta ennen kaikkea antaa tasapainoa ja mielenrauhaa. Useat asiakkaat alkavat esim. itkeä hoidon aikana, kun hoito antaa niin hyvän tunteen. Oman vauvani vatsakipuja hoidin reikillä. Usein nukahti nopeasti hoidon aloittamisen jälkeen.

Yhteistyössä