blaa blaa blaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voiko pitää paikansa kun tulin reissusta lasten kanssa kuusi päivää aikaisemmin kun oli miehen kanssa sovittu ja löysin mieheni ja 2 naista sängystämme. Mieheni kyllä perusteli nämä naiset sillä, että ne eivät olleet löytäneet reppanat muuta yö paikkaa ja siis säälistä otti ne meille.Voisiko kuitenkin olla että mieheni ei ole ollut minulle täysin rehellinen? Joo ja sanon jo nyt että mieheeni kyllä luotan 1110000%

Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:
Voiko pitää paikansa kun tulin reissusta lasten kanssa kuusi päivää aikaisemmin kun oli miehen kanssa sovittu ja löysin mieheni ja 2 naista sängystämme. Mieheni kyllä perusteli nämä naiset sillä, että ne eivät olleet löytäneet reppanat muuta yö paikkaa ja siis säälistä otti ne meille.Voisiko kuitenkin olla että mieheni ei ole ollut minulle täysin rehellinen? Joo ja sanon jo nyt että mieheeni kyllä luotan 1110000%

Luota jatkossakin sullahan on mitä hyvä sydämisin mies ottaa kaks naista kotiinsa nukkumaan kun eivät raukat olleet löytäneet muutakaan nukkuma paikkaa ties vaikka pelasti naispolot paleltumasta ulkona ja varmasti miehesi myös pesi heidän vaatteensa jotka olivat juurikin kuivumassa kun tulit kotiin ja tämän vuoksi urhea ritarillinen miehesi lämmitti omalla ruumiin lämmöllään naisia teidän vuoteessanne peittojen alla. Ei tuosta löydy mitään epäilyttävää joten luota vain mieheesi kyllä se sulle on rehellinen.

Miehen ja mun parisuhde alkaa kariutua, mutta kun en millään raaskisi laittaa tuota 17v Pirkko-Markusta omaan sänkyyn. On niin ihanaa kun lapsi nukkuu vieressä ja helpottaa kummasti tuota yösyömistä. Jos nyt kuitenkin siirtäisin sen nukkumaan omaan sänkyyn niin millonka vois ajatella omaa huonetta? Saako traumoja pikkuinen? Ja vähän on mietitty jos lähdettäisiin kahdestaan miehen kanssa viikonlopuksi johonkin, mutta voiko jättää mummolaan? Tosin lähtisimme vasta lauantaina ja tulisimme jo hyvissä ajoin sunnuntaina takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehen ja mun parisuhde alkaa kariutua, mutta kun en millään raaskisi laittaa tuota 17v Pirkko-Markusta omaan sänkyyn. On niin ihanaa kun lapsi nukkuu vieressä ja helpottaa kummasti tuota yösyömistä. Jos nyt kuitenkin siirtäisin sen nukkumaan omaan sänkyyn niin millonka vois ajatella omaa huonetta? Saako traumoja pikkuinen? Ja vähän on mietitty jos lähdettäisiin kahdestaan miehen kanssa viikonlopuksi johonkin, mutta voiko jättää mummolaan? Tosin lähtisimme vasta lauantaina ja tulisimme jo hyvissä ajoin sunnuntaina takasin.

Ihana huomata että joku taistelee samaa ongelmaa vastaan,meidän Jorma-Liisa on jo kyl 22v ja ei syö enää öisin, mut perhepeti on niin ihgu :hug:

Ajattelin antaa lapseni adoptioon, mutta voinko silti imettää? Mieheni sanoo, etten voi, mutta koska mies ei tiedä, mikä on piin kaksi desimaalia, niin en usko hänen tietävän asiasta mitään.

Miehesi on narsistinen julmuri kun haluaisi häätää pirkko-markuksen omaan sänkyynsä. Jätä se heti!! ei mitään yhteisiä viikonloppuja tuollaisen miehen kanssa. Sen jälkeen omistaudut p-m:lle kokonaan ja harkitset siirtoa vasta kun p-m täyttää kolmekymmentä, silloin on jo niin kypsä että voi siirtyä omaan sänkyynsä samaan huoneeseen sun kanssasi tietenkin alussa ja sit pikku hiljaa omaan huoneeseen näin rakkaalle lapsellesi ei jää traumoja.

Ajattelin antaa lapseni adoptioon, mutta voinko silti imettää? Mieheni sanoo, etten voi, mutta koska mies ei tiedä, mikä on piin kaksi desimaalia, niin en usko hänen tietävän asiasta mitään.

Miehesi ei todellakaan tiedä mitään. Voit imettää jos et lasta niin miestäsi ainakin.

Anoppikin ärsyttää ihan kybällä, eikä paras kaverinikaan ymmärrä mua vaan paneskelee mun exäni kanssa..yhyy mä oon niin masentunut. Mikä tässä auttais kun ei oo rahaa ostaa kunnon köyttäkään. Niin, ja ruokarahat nyt on jo ajat sitten juotu...

Voinko juoda kotisimaa vai juonko kaupan simaa kun olen raskaana? Kumpi on pahempi sikiölle?
Hävitänkö kissan kun olen raskaana vai voiko se jäädä jollei se käytä homejuustoa?
Voinko tupakoida vielä jos hönkäilen poispäin sikiöstä?
Voinko ylipäänsä olla raskaana kun olemme aina harrastaneet vain keskeytettyä yhdyntää?
Saako bodyä käyttää vain alle 86.centtiset vai myös aikuiseta ja miehet vai naiset vai sekäettä?

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Koska lapslisät tulee?

Tätä mä jo odotinkin... :D

lapslisistä en tiedä, mutta lapsilisät tulevat 23.05.08

Eikä tule. Sä et tiedä mitään... ;)

Mä tiedän kaiken..

Lapsilisän maksupäivät vuonna 2008

25.1.

26.2.

26.3.

25.4.

23.5.

26.6.

25.7.

26.8.

26.9.

24.10.

26.11

23.12.

Kumpi nimi olis parempi, Pirkko Yasmin Petriina vai Sirpa Siro Posliina? Veljen nimi on Urpo Marcus Jooseppi.

Kuka uskaltaa tunnustaa, että poltti raskausaikana? *kerää isoja kiviä käteen*

Ottaa niin päähän tuo naapurin Terttu kun kehuskeli hiekkalaatikolla pikku-Erkin uusilla Reimateceillä.

mies sanoi rakastavansa mua, onkohan sillä toinen?
leikkasin leipäveitsellä pääni irti, pitäskö lähtee näytille sairaalaan?
voinko maksaa taksimatkan luonnossa kun ei ole rahaa kun 4? joilla pitäis kustantaa 3hengen ruuat puoleks vuodeks? mitä laittaisin jauhelihakastikkeeseen? paskaa? kaverin 2viikkonen vauva pissaa ja kakkaa vaippaan,onko normaalia? en halua synnyttää alateitse enkä sektiolla voinko sylkäistä vauvan suun kautta ulos? jos laitan lapseni poikittain paalinaruilla ja nippusiteillä auton takapenkin selkänojaan kiinni,onko turvallista? mulla on verhot lattiassa kun en jaksanu mun mattoja, ne luistaa liikaa, voiko ne liimata laminaattiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Koska lapslisät tulee?

Tätä mä jo odotinkin... :D

lapslisistä en tiedä, mutta lapsilisät tulevat 23.05.08

Eikä tule. Sä et tiedä mitään... ;)

Mä tiedän kaiken..

Lapsilisän maksupäivät vuonna 2008

25.1.

26.2.

26.3.

25.4.

23.5.

26.6.

25.7.

26.8.

26.9.

24.10.

26.11

23.12.

Kaikki väärin. Kun et kerran osaa kielioppisääntöjä, niin et osaa. Tuliko jo selväks????!!!!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Kumpi nimi olis parempi, Pirkko Yasmin Petriina vai Sirpa Siro Posliina? Veljen nimi on Urpo Marcus Jooseppi.

Kuka uskaltaa tunnustaa, että poltti raskausaikana? *kerää isoja kiviä käteen*

Ottaa niin päähän tuo naapurin Terttu kun kehuskeli hiekkalaatikolla pikku-Erkin uusilla Reimateceillä.

Vedä kuule vekaras päälle Ticket to heaven, niin menee naapurin muijalla jauhot suuhun! Kokeiltu on... ;)

Apua!!! ken tietää auttakoon! Heräsin aaamulla ja minu se oli kostea, ja miehelläni seisoi, olenko ny tmennyt anatamaan sille vaikkei pitänyt sillä torttuni on homeessa ja en periaatteessa anna hänelle sillä hän pelaa golffia!
lapseni vaippa oli aamulla märkä, mitä eikö ne vaipat pidäkään kuivina?
aamupala leivässäni oli pikkasen hometta, rapsutin ne pois mutta voinko silti syödä? entäp laitanko päälle eka makkaran vai juuston ja vai toisin päin!
laittakaa kuvia teidän aamuistanne!!
ulkona sataa vettä voinko mennä sinne pesulle?
alapäässäni on outo lemu, voisikohan olla hiivaa? en kyllä ole viimeksi leipoessani hukannut mitään.

Aamun naurut sain tästä ketjusta.
e010.gif

Kiitos. :flower: :D

onks mun römpsä liian iso kun miehen nyrkki mahtuu sinne, pitäskö sitä pienentää leikkauksella.
kellä isoimmat tissit, mulla roikkuu lattialla asti... oon imettäny ainakin 20 lasta.....

Yhteistyössä