Riehuvat sotapakolaiset saivat uimahallin katastrofin partaalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

http://mvlehti.net/2017/03/02/riehuvat-sotapakolaiset-saivat-uimahallin-katastrofin-partaalle/

"Arabit ja afrikaanot rikkoivat paikkoja, viskoivat kukkapurkkeja altaaseen ja tunkeutuivat naisten puolelle kurkkimaan, josko sieltä löytyisi burkaan pukeutumattomia naisia."

Upplands Bron kunnassa Tukholman luoteispuolella on Brobadetin kylpylä katastrofin partaalla. Nimittäin tavalliset asiakkaat ovat kadonneet ja paikan on vallannut sotaa, vainoa ja kidutusta paenneet nuoret ja nuoret aikuiset, jotka lajityypilliseen tapaan eivät osaa käyttäytyä uimahallissa.

Poliisi saapui uimahalliin miehistönkuljetusautoilla hillitsemään riehuvia afrikaanoja ja arabiinoja.

Maanantaina kylpylän henkilökunta joutui hälyttämään paikalle poliisin, kun reilu 20 uusruotsalaista äityi villiksi.

Arabit ja afrikaanot rikkoivat paikkoja, viskoivat kukkapurkkeja altaaseen ja tunkeutuivat naisten puolelle kurkkimaan, josko sieltä löytyisi burkaan pukeutumattomia naisia.

Paikalle saapui useita partioita, ja uusruotsalaiset toimitettiin suihkun kautta kotiin.

Henkilökunta oli shokissa ja pukuhuoneissa oli märiseviä lapsia ja naisia.

Tiistaina sama homma.

Tunnetuimmat uusruotsalaiset lotraajat yritettiin pitää maanantain jälkeen porttikiellossa, mutta sisään pääsi kuitenkin kourallinen vesipetoja, jotka aloittivat saman metakan kuin aiemminkin: altaaseen kustiin ja paskottiin, kiukaille kustiin, paikkoja rikottiin ja naisten osastolle mentiin esittelemään kikkeleitä.

Poliisi saapui taas paikalle isolla joukolla, ja yksi 17-vuotias sotalapsi pidätettiin virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.

Lähde: Paavo Tajukangas

http://mvlehti.net/2017/03/02/riehuvat-sotapakolaiset-saivat-uimahallin-katastrofin-partaalle/

"Arabit ja afrikaanot rikkoivat paikkoja, viskoivat kukkapurkkeja altaaseen ja tunkeutuivat naisten puolelle kurkkimaan, josko sieltä löytyisi burkaan pukeutumattomia naisia."

Upplands Bron kunnassa Tukholman luoteispuolella on Brobadetin kylpylä katastrofin partaalla. Nimittäin tavalliset asiakkaat ovat kadonneet ja paikan on vallannut sotaa, vainoa ja kidutusta paenneet nuoret ja nuoret aikuiset, jotka lajityypilliseen tapaan eivät osaa käyttäytyä uimahallissa.

Poliisi saapui uimahalliin miehistönkuljetusautoilla hillitsemään riehuvia afrikaanoja ja arabiinoja.

Maanantaina kylpylän henkilökunta joutui hälyttämään paikalle poliisin, kun reilu 20 uusruotsalaista äityi villiksi.

Arabit ja afrikaanot rikkoivat paikkoja, viskoivat kukkapurkkeja altaaseen ja tunkeutuivat naisten puolelle kurkkimaan, josko sieltä löytyisi burkaan pukeutumattomia naisia.

Paikalle saapui useita partioita, ja uusruotsalaiset toimitettiin suihkun kautta kotiin.

Henkilökunta oli shokissa ja pukuhuoneissa oli märiseviä lapsia ja naisia.

Tiistaina sama homma.

Tunnetuimmat uusruotsalaiset lotraajat yritettiin pitää maanantain jälkeen porttikiellossa, mutta sisään pääsi kuitenkin kourallinen vesipetoja, jotka aloittivat saman metakan kuin aiemminkin: altaaseen kustiin ja paskottiin, kiukaille kustiin, paikkoja rikottiin ja naisten osastolle mentiin esittelemään kikkeleitä.

Poliisi saapui taas paikalle isolla joukolla, ja yksi 17-vuotias sotalapsi pidätettiin virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.

Lähde: Paavo Tajukangas
Just. Ihan kuin venäläiset Suomessa.

Tai persesuomalaiset ruotsinlaivalla
Tällaisiin en olekaan törmännyt. No harvemmin tuli aikoinaan käytyä altaiden puolella, vaikka laivoilla olin jopa 150 yötä vuodessa joskus. Vai onko nää niitä samoja, jotka sammuu bussiin ensimmäisen taukopaikan jälkeen menomatkalla ja takaisin tullessa kantavat kärryt painollaan rikkoneita kaljapakkauksia bussin alakertaan.

Johtopäätökset ja toimenpiteetkin menivät kovin ruotsalaiseen malliin: Uimahalli suljettiin "työympäristösyistä" ja "nuorukaiset" kutsuttiin keskustelemaan uimahallin työntekijöiden kanssa siitä, miksi sääntöjä pitäisi noudattaa.

Kehittyvätkö arabimaista tai Afrikasta kotoisin olevat muuten hitaammin kuin pohjoismaalaiset vai miksi 20-35-vuotiaat ovat uutisissa aina nuorukaisia?

16996352_1618168118199040_9186832589800983603_n4a4b9.jpg

Etkö sä ole Ak vielä oppinut, että Ilja ja Taju kankaalla ovat kumpikin 100%:sti aina oikeassa ja kun nää lähteet yhdistetään, lähde on 200%:sti luotettava (n):LOL::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:

Palastalaisten matikkaa nääs...
Olen toki huomannut.

Nyt vaan ihan kiltisti kysyin, että onko asialle ensimmäistäkään muuta lähdettä?

Nimittäin jos mä menen naisten pukuhuoneeseen heiluttamaan pientä helikopteria niin se uutisoidaan jokaisessa mediassa oitis. Höystettynä kommentein kuinka pieni se helikopteri olikaan.

Mut jos asia löytyy vain Tajukankaan kirjoituksesta niin asiaa ei välttämättä ole koskaan tapahtunut.

Olen toki huomannut.

Nyt vaan ihan kiltisti kysyin, että onko asialle ensimmäistäkään muuta lähdettä?

Nimittäin jos mä menen naisten pukuhuoneeseen heiluttamaan pientä helikopteria niin se uutisoidaan jokaisessa mediassa oitis. Höystettynä kommentein kuinka pieni se helikopteri olikaan.

Mut jos asia löytyy vain Tajukankaan kirjoituksesta niin asiaa ei välttämättä ole koskaan tapahtunut.
Sssh.. älä paljasta vajakeille, ettei taju kankaalla kirjoittamat jutut olekaan totta.. jää monet hyvät naurut nauramatta ja ketjut typistyy olemattomiin

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Johtopäätökset ja toimenpiteetkin menivät kovin ruotsalaiseen malliin: Uimahalli suljettiin "työympäristösyistä" ja "nuorukaiset" kutsuttiin keskustelemaan uimahallin työntekijöiden kanssa siitä, miksi sääntöjä pitäisi noudattaa.

Kehittyvätkö arabimaista tai Afrikasta kotoisin olevat muuten hitaammin kuin pohjoismaalaiset vai miksi 20-35-vuotiaat ovat uutisissa aina nuorukaisia?

16996352_1618168118199040_9186832589800983603_n4a4b9.jpg
On kyllä noloa, että ei voi rehellisesti sanoa, mistä kyse. Ketä tuollainen kiertely muka auttaa.

Näköjään uimahalli on kuitenkin saatu avattua taas:
http://www.dn.se/sthlm/simhallen-i-upplands-bro-oppen-igen/

On kyllä noloa, että ei voi rehellisesti sanoa, mistä kyse. Ketä tuollainen kiertely muka auttaa.

Näköjään uimahalli on kuitenkin saatu avattua taas:
http://www.dn.se/sthlm/simhallen-i-upplands-bro-oppen-igen/
Jotenkin kummallista?
Jos mä menen asiattomasti naisten pukuhuoneeseen ahdistelemaan niin normaali reaktio olisi se, että jokainen nainen karkaa välittömästi ja vaikka puolipukeissaan lähimmästä ovesta. Sinne ei totisesti jää kukaan ihastelemaan pientä helikopteriani.

Tajukankaan juttu taas on täynnä semmoista iik - pippeli- ihanaa - kamalaa jota ny ei kenenkään toivoisi lukevan. Jallussa ja Ratossa oli aikanaan parempia tarinoita.

Olen toki huomannut.

Voisithan sinä itsekin googlettaa. Taipuuko ruotsin kieli? Tässä Expressen, Aftonbladet ja Ruotsin TV:

http://www.expressen.se/nyheter/badhus-akutstangs-efter-ungdomsstok/

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24482374.ab

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6641713

Seurauksia, pienen lapsen äiti ja lastenhoitaja ei enää uskalla mennä pimeällä ulos - tunsi useita hyökkääjiä (oli heitä hoitanut lapsena) ja piti hyökkäystä suunniteltuna (seisoi hallin edessä tapahtuma-aikaan):
http://www.expressen.se/nyheter/efter-badhusstoket-monika-26-vagar-inte-ga-ut/

Mistä muuten kertoo se, että nämä rähinäuutiset eivät ylitä julkaisukynnystä suomalaisissa medioissa, mutta jonkun ruotsidemokraatin yksittäinen tölväisy tai 10 vuotta vanha teko kyllä mainitaan?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voisithan sinä itsekin googlettaa. Taipuuko ruotsin kieli? Tässä Expressen, Aftonbladet ja Ruotsin TV:

Ruotsi taittuu tottakai koska se on kuulemma pakko. Mutta siis taittuu.
Milloin linkkeinä löytyy muutakin kuin mitävittuu tai tajukangasta niin silloin kandee laittaa niitä.
Ehkäpä juhannuksena päästään miettimään mitä tapahtui?

Mutta minä pyysin linkkejä muihin uutisiin ja niitä sinä toimitit joten kiitos siitä.

Ruotsi taittuu tottakai koska se on kuulemma pakko. Mutta siis taittuu.
Milloin linkkeinä löytyy muutakin kuin mitävittuu tai tajukangasta niin silloin kandee laittaa niitä.
Ehkäpä juhannuksena päästään miettimään mitä tapahtui?

Mutta minä pyysin linkkejä muihin uutisiin ja niitä sinä toimitit joten kiitos siitä.

Minä en seuraa MV:tä (joskus kyllä vilkaissut), tai Tajukangasta. Sen sijaan seuraan muita ruotsalaisia medioita epäsäännöllisen säännöllisesti.

Minä en seuraa MV:tä (joskus kyllä vilkaissut), tai Tajukangasta. Sen sijaan seuraan muita ruotsalaisia medioita epäsäännöllisen säännöllisesti.
Politiikka on hemmetin helppoa.
Jos mitävittu, tajukangas, väyrynen tai satuhassi on jotain mieltä niin kannattaa äkkiä olla toista mieltä tai ainakin varmistaa lompakkonsa sijainti.