Riehutteko ja "vammailetteko" lasten/vauvojen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "Vanja"
  • Ensimmäinen viesti
"Vanja"
Tuli mieleen, kun tässä tänään riehuin tuon yksivuotiaan kanssa "dinosaurusleikkiä", jossa minä tulen tömistellen ja karjuen kohti nauraa räkättävää lasta, että onkohan tämä nyt normaalia, että tällainen äiti-ikäinen ihminen riehuu kuin lapsi :D Muutenkin tulee paljon irvistelyä ja päästeltyä typeriä äänia tuon ipanan kanssa. en mie ainakaan muista omien vanhempien tehneen mitään sellaista tai yleensäkään eivät osallistuneet lasten leikkeihin lautapelejä kummosemmin.

Onko muut äidit yhtä "typeriä" ja lapsellisia? Ja otetaan vastaan hassuja ideoita millä olette saaneet 1-vuotiaita nauramaan.

Entinen Ksantippa S.
No totta kai riehun. Ja jos tunnet itsesi typeräksi, niin muista että kaikkien eläinlajien poikaset riehuvat keskenään, mutta vain älykkäimpien lajien aikuiset riehuvat poikasten kanssa :)

Entinen Ksantippa S.
Siis lisätään, että kaikkien _pitkälle kehittyneiden_ eläinlajien poikaset riehuvat. Ennen kuin joku tulee sanomaan, että eivät ne kastemadot ainakaan...

En mä tiedä onko se ollenkaan normaalia, mutta meillä tota hulluttelua tapahtuu päivittäin. Eikä pelkästään lasten ja vanhempien välillä, kyllä meillä isi ja äiti sekoilee ihan keskenäänkin..:snotty:

"yksi"
Kyllä riehun ja ajoittin tunnen oloni erittäin vinksahtaneeksi näin tehdessäni. Mieheni tekee samaa lasten kanssa myös. En vinksahtele julkisesti.. vain kotona oman perheen kesken :)

"minna"
Riehun paljonkin. Meillä on neljä lasta ja viimeks tänään minä ja lasten isä oltiin hevosia ja konttailtiin ja laukattiin ympäri kotia. Kieltämättä kävi mielessä, että onneks kukaan ei ole näkemässä :D Hauskaa oli kaikilla.

"kipsukka"
Todellakin hullutellaan, ja ihan julkisestkin! Eilen vein 4-veen Stigalla päiväkotiin ja poju tuli ikkunaan vilkuttamaan. Istuin stigan kyytiin ja aloin kääntymään rattia, päristelemään ja leikin että meen sillä täysillä. Poika virnuili ikkunassa, mut pikkasen hävetti kun tajusin olevani keskellä päiväkodin pihaa ja ikkunoissa oli muutakin yleisöä. :D

"vieras"
Kuulostaa normaalille. Tai meillä kanssa tuo on perus settiä lasten kanssa. Molemmat vanhemmat ollaan yhtä "höyrypäitä" :D

Tällä hetkellä tuon 11kk ikäisen saa parhaiten nauramaan sillä kun äiti/isä laittaa vaipan päähän ja pitää hölmöä ääntä. :D

Mulla kyllä hiukan tökkii toi vammailu-sana, en oikein ymmärrä millä siihen viitataan. Mutta kyllä touhuan joskus lasten kanssa ap:n kuvailemalla tavalla juu, ja hauskaa on. Kaikilla. Jumppia kun pidän niin lapsilla on ihan törkeen hauskaa kun väitän, että mun paidassani kyllä oli yksisarvinen/dinosaurus/mikälie joka on vaan karannut ja ryhdyn etsimään sitä jahdaten lapsia ja tutkien niiden vaatteet. :p

Yhteistyössä