Riedekin peitteet vastaan muut vastaavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piipi

Aktiivinen jäsen
02.02.2005
9 126
1
36
Silloin aikaa sitten oli aloitus niistä Riedekin toooosi kalliista villapeitteistä ja -tyynyistä, kuka muistaa??? Ja kuinka äärimmäisen hyviä ne sitten on.

Sattuipa nyt silmääni että ainakin Ellos myy vastaavia, hintaan peitto alle 50 e ja tyyny noin 20?? Onkos kellään kokemusta noista tai muista vastaavista? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Mä muuten törmäsin samaiseen Elloksen ilmoitukseen ja tuli aivan sama kohu mieleen mitä täällä käytiin :whistle:

On noissa nyt ainakin aikamoinen hintaero??? :whistle:

Ja se mielestäni kertoo jo jotakin :saint:

(mikään peitto ei ole niin täydellinen että siitä maksaisin sellaisia hintoja kun niistä Riedekineistä...)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jee.

Jopa harmittaisi, jos olisi tullut ostaneeksi elämää kalliimmat petivaatteet.

Mulla on kokemusta vain vanhasta villaviltistä, se on varsin hyvä. :xmas:

Me just illalla haaveiltiin miehen kanssa niistä vanhoista lumpputäytteisistä peitteistä, ai että ne olis hyvät ja painavat. :D

Mä muuten törmäsin samaiseen Elloksen ilmoitukseen ja tuli aivan sama kohu mieleen mitä täällä käytiin :whistle:

On noissa nyt ainakin aikamoinen hintaero??? :whistle:

Ja se mielestäni kertoo jo jotakin :saint:

(mikään peitto ei ole niin täydellinen että siitä maksaisin sellaisia hintoja kun niistä Riedekineistä...)

No ei , ei vaikka olis ihan käsintehtykin....

Mä muistan kans sen hirveen kohun noista tuotteista. :whistle: Mulla taitaa nytkin olla tyyny joka makso 5e ja tuplapeitton löysin 10egellä paikasta jossa myytiin kakkoslaatuista finlayssonia. :whistle:

Jee.

Jopa harmittaisi, jos olisi tullut ostaneeksi elämää kalliimmat petivaatteet.

Mulla on kokemusta vain vanhasta villaviltistä, se on varsin hyvä. :xmas:

Me just illalla haaveiltiin miehen kanssa niistä vanhoista lumpputäytteisistä peitteistä, ai että ne olis hyvät ja painavat. :D

Meillä on kaksi uudenveroista.
Mammavainaa piti niitä vierastäkkeinä ja nyt ne ovat meillä vastaavassa käytössä.

Eivät mene kuudenkympin pesussa miksikään, pesukone tietenkään ei tykkää...

Ne ovat hyvät, tosin vähän lyhyet.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä muistan kans sen hirveen kohun noista tuotteista. :whistle: Mulla taitaa nytkin olla tyyny joka makso 5e ja tuplapeitton löysin 10egellä paikasta jossa myytiin kakkoslaatuista finlayssonia. :whistle:

No mulla on vähän samaa luokkaa. En mä sitä toki mene kiistämään etteikö mulle tuo lounnonmateriaalista tehty olisi ehdottomasti parempi... mut joku raja sentään hinnoissakin...

Meillä on kaksi uudenveroista.
Mammavainaa piti niitä vierastäkkeinä ja nyt ne ovat meillä vastaavassa käytössä.

Eivät mene kuudenkympin pesussa miksikään, pesukone tietenkään ei tykkää...

Ne ovat hyvät, tosin vähän lyhyet.

Mä oon kateellinen... :saint: