Rfsu testi (kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haamujako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haamujako?

Vieras
Tein tänään päivällä rfsu raskaustestin. Heti kastuttuaan siihen tuli kaksi mielestäni selkeää viivaa. Toinen viiva kuitenkin haalistui n. 20minuutin jälkeen. Miten tätä tulkitsisi? Teen kyllä uuden testin huomenna mutta haluaisin kuulla mielipiteitä ja kokemuksia. Taustaa sen verran, että raskautta yritetty useampi vuosi. Takana pari keskenmenoa ja yksi kohdunulkoinen raskaus. Ivf hoidoissa ollaan mutta tämä ihan luomukierto. Eka kuva heti testin teon jälkeen, toinen noin 25minuutin jälkeen.

Minä näen siinä vain yhden selkeän viivan molemmissa kuvissa (valkoisella alueella siis). Mun tulkinnan mukaan on nega.
Jaksamista yritykseen, pidän peukkuja teille että pian tärppää!

Kiitos vastauksista. Mielelläni kuulisin lisää mielipiteitä ajattelin kohta kipaista hakemaan eri merkkisen testin ja katsoa mitä se näyttää.
Näitä rfsu testejä oon tehnyt vuosien aikana varmaan kymmeniä enkä koskaan oo saanut mitään tällaista. Siksi hämmentää.
-AP

Tein nyt hätäsenä jo digitestin ja raskaana ollaan! Nyt on niin suuri yllätys ettei tätä voi uskoa ennen kun näkee et tyyppi on siellä missä pitää Kiitos kaikille vastaajille!

Ap

Yhteistyössä