Rfsu:n testistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsu 08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsu 08

Jäsen
03.09.2007
112
0
16
Elikkä tänään ihan kokeilumielellä testailin kyseisellä testillä, vaikka vasta kp 25/28-31. Kohtaan johon tulee ns.raskausviiva, on ihan todella haalea viiva. Kuitenkin sen näkee,mutta on siis todella haalea. Olen ennen aikanaan käyttänyt vain apteekin omaa, niin tuleeko tuohon siis yhtään mitään jos ei raskaana? Olen myös aina testaillut vasta kun viikon myöhässä ja silloin tullut heti tosi vahva viiva. Kokeneemmat nyt apua...!

mä oon kyseisellä testillä saanu haamun ja samana iltana alko menkat. kaveri on tolla testillä saanu kaks haamua ja ei ollu raskaana.
et jos tolla testillä saa ihan kunnon viivan ni sitte vasta luottaisin..

Tein hetki sitten vielä toisen siitä paketista ja tuli hiukan vahvempi viiva :o Ja kyllä on vaaleanpunertava, ei harmaa.Joo en olekaan ennen näin tehny,mut luin vaan että monet testailee jo montaa päivää ennen kk:ten alkamispäivää,niin piti kokeilla :hug:

Ei pitäisi näitä tehdä,mutta tänään kaupasta ja apteekista tarttui taas testit mukaan :o Tein samanlaisen haalean rfsu:lla kuin eilen. Tein myös sen apteekin oman ja ensin siinä ei ollut mitään. Katsoin joskus 15-20min päästä vielä ja kyllä siihen todella haalea viiva tuli. Ihan hyvin kuitenkin huomaa. MUTTA,paketissa sanottiin,että 10min jälkeen ei testiä enää pidä tulkita,joten ei varmaan sitten näytä mitään kuitenkaan.EI OLISI PITÄNYT ALOITTAA TÄTÄ TESTAUSTA OLLENKAAN!!

Suosittelen testaamaan Clear Bluella: siihen kun tulee plussa ihan konkreettisesti, siis merkki +, jos raskaana olet! Mielestäni siinä testissä ei ole tulkinnan mahdollisuutta niin kuin noissa liuskatesteissä tuppaa olemaan :p

Moikka! Mie testasin sunnuntaina rfsu:n testillä myös haamun, eilen testasin eri testillä haamun ja tänään (ukon "pakottamana") ja tänään eri testillä haamun.. Pakko jo uskoa, että raskaana ollaan. Esikoisesta testasin plussan vasta, kun menkat oli viikon myöhässä, nyt vasta kolme päivää.. ja toisaalta, jos niihin ei vois ollenkaan luottaa, niin ei niitä myytäs.. tai ainakaan mainostettas olevan 99.9% varmoja..Raskaustestit on nykyään liiankin herkkiä, alkuraskauden keskenmeno voi tulla plussan/haamun jälkeenkin, jolloin on helppo aatella testin olevan väärässä.. Mie oon tätä mieltä..

Kiitos tsempeistä :flower: Huomenna pakko taas jollain kokeilla. Toki tuota apteekin testiä ei voida edes tavallaan laskea ja noista rfsu:n testeistä kuullut lähes aina huonoa,joten en kovin toiveikas ole...Huomenna siis 27/28-31(yleensä 30-31)

Noniin,taas yksi apteekin oma tehty ja tulos yhtä epäselvä :o Olin kyllä havaitsevinani ennen testiajan päättymistä ihan olemattoman viivan,mutta miksi esim 15min päästä testin tekemisestä viiva oli vähän vahvempi??joo tiedän ettei saisi katsoa.Eihän se siis tarkoita mitään,koska ei saa 10min päästä enää tulkita :headwall: Tein testin noin 6.45 ja äsken kun vielä katoin,on viiva ihan selkeä haamu. Nyt en tee enää yhtään mitään ennen kun on päivän myöhässä. Nyt siis vasta 27/30-31

Jos testailee ennen kuukautisten alkua, niin silloin kannattaa tosiaankin käyttää herkkiä testejä (esim. Acon early detection) jotka reagoivat jo 10mIU/ml, kun taas noissa apteekin omissa jne taitaa olla herkkyys 25mIU/ml (eli pitää olla enemmän hormonia virtsassa jotta reagoi). Eli noilla ei-niin-herkillä kannattaa testata vasta sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa tai myöhemmin (eikös niissä paketeissakin niin lue).

Toivottavasti niisku04 viivat vahvistuu =) +++ :whistle:

Niisku04: Minä en ole apteekin omaan saanut minkäänlaista haamua ikinä, vaikka jokin muu testi ois samaisella kierrolla jotain näyttänytkin. Joten: varovainen onnittelu sulle, hyvältä näyttää :flower:

Että tein hetki sitten TAAS yhden apteekin oman ja nyt näytti tosi haaleaa + 5min sisällä. =) Toki kaikkea voi sattua,mutta näillä näkymin taidan olla raskaana!! En voi oikeasti uskoa tätä. Vasta kesällä jätettiin kumit pois ja ajateltiin,että pikkuhiljaa,ilman stressiä ja vain silloin kun mieli tekee,eikä kalenterin mukaan tai joka päivä,niinkuin kuopusta tehdessä tehtiin. Seksi oli silloin oikeaa pakkopullaa :/ 1v8kk meni kuopusta tehden :o Yhtään tietoista km ei ole mulla ollut,1 kohdunulkopuolinen kylläkin. Hassuinta tässä on ollut,että on ollut jotenkin sellainen ihme "olo"että nyt oli tärpännyt. Yksi kysymys vielä:Kun olen aina säästänyt nuo testit,niin tulee väkisinkin tuijoteltua sitä välillä ja nyt se on taas vähän tummempi mitä sen 5-10min aikana? Siitä ei ilmeisesti pidä välittää??

niisku04: Mä oon nyt kahtena peräkkäisenä päivänä tehny apteekin oman testin ja kumpaakin on testiajan sisällä tullu ns. viivanpaikka, jotka on muuttunu selväksi kapeaksi viivaksi testiajan jälkeen. Mullakin on sellanen olo että nyt on tärpänny! En oo mistään kuullu vaikka oon näitä nettisivuja selannu, että apteekin omalla ois saatu vääriä plussia. En sit tiiä, mut hermo täs kyllä menee! Tsemppiä sulle että viiva vahvistuu! Ja niin mulla pitäis menkat alkaa vasta ens viikon tiistaina!

Yhteistyössä