ovistestituloksistani?

Olen ihan ymmälläni :D Kiertoni on 28 päivää, ovulaatio pitäisi olla nyt maanantaina 25.2. Aloitin perjantaina tikuttelun, tuloksena haalea testiviiva. Lauantaina viiva oli jo vahva, mutta hiukan kontrollia heikompi. Tänään viiva oli hävinnyt. Ovuloinko siis jo, vaikka vasta ekat luomumenkat olleet? Toiveet korkealla :)

 
lisäksi eilen lämpo koholla. viikolla (ke,to,pe) mittailin tasaista 36.6 (olin tosin juuri toipunut kuumeesta), eilen 36.8 ja tänään 36.4, kun tuon negan sain ovistestistäkin. kuuluuko testin muuttua heti seuraavana päivänä positiivisesta negaks?
 
jos nyt ekat luomumenkat niin miten ajattelit sitten kierron olevan säännöllinen? vai mikä ehkäsy sul ennen sit oli? Mul itelläni on ny yk3 ja pillereil oli muutaman vuoden, eka kierto oli 36, sit 31 ja nyt kaiketi 34 tulee olemaan kun olin havaitsevinani oviksen.. Mut niin.. Mul ainaski oli erittäin haalean haaleaa viivaa.. sit tuli vähä tummempi mut ei plussaks asti eli ei nii tumma.. sit vaaleni viiva kokonaan eli iha alkeellisin haamu.. mut sitä seur. pvä jo tuliki miltei plussa ja sitä seur. taas haaleni eli uskosin et toi miltei plussa ni sen tienoil ois ovis ollu (limoistakin ja kivuista päätellen) mut missasin vain sen LH-piikin.. :)

Mut suotta ajattelet et kierto ois het sen sama kuin viimeks jos nii vähä aikaa siit ku jätit ehkäsyn.. toki voi olla mut voi myös olla et ei ole.. eli oliks muita ovismerkkejä sit ilmas?
 
niin no siis enhän mie siit säännollisyydestä tiedä, mut ennen on ollut 28, ja oli sitä minipillereilläkin. en ole ikinä itselläni bongaillut ovisoireita, muuta kun et valkovuotoa on tullut enemmän eiliseen asti. tänään sitten ei oikein ollenkaan.

millä testasit? mulla mammaksi -testit.. toivottavasti eivät heitä ihan noin häränpyllyä aina :D
 
mulla kotitesti.fi:n testit käytös.. tosin heitän nekin kankkulan kaivoon (tai no ei niit ennee kyl oo ni en vaa osta uusia :D ) ku eihä testitkää ees oo varma tae siit et edes ovulois... mut niin, tuo kierto saattaa heittää joten voi olla et ovista sul ei viel ole tai sit on aiemmin jo ollu tms.. tuliko sillon sit sitä ovislimaa eli raa'an kananmunan valkuaisen oloista limaa? Ja mittaatko muute lämmöt mistä? ja jos lämmöt laskee ni sillo yleensä ois merkki oviksest ja sit ku ne nousee kunnol ni tiedät oviksen jo olleen.. mut sekään ku ei oo hirmusen luotettava keino.. :/ on se vaikiaa tää naisen elo :D
 
niin on, kaikki haamuviivat ja muu oireiden tarkkailu! kainalosta nuo mittasin. :D no, testaan viel huomenna ja jos ei nega, niin sit en luota tuloksiin lainkaan. ja muutenkin hyvin varovainen optimismi.
 
suosittelisin kyl silti tikutteleen niin kauan et saat plussan.. mul eka kierros vai tokassako se ny oli ni tikuttelin vain pari kertaa ku oli just et tuli haamu ja sit sekin hävis ni aattelin et no kai se sit meni jo mut kaikki muut KUNNON oireet sit kertoi oviksen olleen vkon päästä siitäkin.. ja se piti paikkaansakin, sit menkat tuli 14 pvää siit ajankohdast jonka oletin olleen ovis.. ja kainalomittaus ei ole hirmu luotettava.. Suusta tai pepusta on parempi ja jos suusta niin mittari pitäs laittaa kielen alle. Sekä muutoinkin mitata aina samaan aikaan ja ku herää et ennen ylösnousemist mut niin et ei oo siel lämpimäs peiton alla et sit se antais väärän tuloksen..
 
Itse tunnistan oviksen noista limoista.... ja tikut /puikot näyttänyt aina selvää tummaa viivaa oviksen aikaan!oviksen viimeinen limainen pvä on paras mahdollinen hedelmöitykseen!Mulla kesti ensimmäisen oviksen bongamiseen puolivuotta pillereiden lopetuksen jälkeen... Toivottavasti sulla nopeempaa!Mut pidetään peukkuja =)
Mammaksi sivuilta tilasin testejä, mun kohdalla toiminut.... :flower: Kumpa vaan onnistas jo!
 

Yhteistyössä