Retroo...kyssäri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karkkinaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karkkinaama

Aktiivinen jäsen
14.04.2006
1 692
0
36
http://www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/LastenMe/Products/S-A-442/SubProducts/S-A-442-0004&ViewAction=ViewProductDetailImage

Voiko tällaisen laittaa vähän juhlavampaan tilaisuuteen vai onko liian arkinen? Etenkin Nytkypylly osaa varmaan vastata?! =)

No siis ristiäisiin oon menossa mutta siis en mä tollasta sit kuitenkaan sinne laittais ehkä..Mut täytyis nyt keksiä joku hyvä tekosyy ja muka käyttötarkoitus että voisin ton tilata ku se vaan kutkuttaa... :ashamed: =) Aattelin sinne ristiäisiin mustat housut kumminki laittaa..

no juu... riippuu vähän sun yleisestäkin pukeutumistyylistä? mut ei ehkä kuitenkaan, mut ton tilaamiseen et tarvii mitään tekosyytä, se on täydellisen ihana kangas, mein likoilla on ne pussipöksyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja Karkkinaama:
Joo, joka päivä käyn sitä kuolaamassa että pitäskö nyt vaan tilata pois häiritsemästä...! :D

pitää ehdottomasti! :D pistä kotona sit vaan mun piikkiin, mä oon jo tottunut siihen :D monet kaverit laittaa kotona lastenvaateostoksensa mun piikkiin :D

Joo, joka päivä käyn sitä kuolaamassa että pitäskö nyt vaan tilata pois häiritsemästä...! :D

Tilaa!

Mä joskus haaveilin ihanasta pitkästä villatakista ja kävin sitä kaupassa hipelöimässä... En sit ostanu ja harmittaa viel näin 10v jälkeenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:

Tilaa!

Mä joskus haaveilin ihanasta pitkästä villatakista ja kävin sitä kaupassa hipelöimässä... En sit ostanu ja harmittaa viel näin 10v jälkeenkin...

joo, toi on kyllä ihan totta!! jos näkee jotain oikein mieluista, niin pihistelee sitten vaikka vähän aikaa niistä vähän vähemmän mieluisista!!

Yhteistyössä