RESSITÖN JOULU!!

  • Viestiketjun aloittaja äity
  • Ensimmäinen viesti
äity
Joulu se tulla jollottaa ja ite tykkään hommata kummilasten ja muidenkin lahjat hyvissä ajoin. Vihaan mennä kauppoihin joulun alla kun kaikki on yhtä kaaosta, ihmiset äkäisiä ja se tarttuu sitten itseenikin. Haluan olla joulunajan rauhassa kotona joulua lapsen ja miehen kanssa laittaen, enkä miettiä vielä viime tingassa lahjahankintoja.

Itselleni ei ole niin väliksi vaikka en saisi lahjan lahjaa, mutta kyllä lahjat haluan ostaa kummilapsille ja omalle....ja on sille miehellekin kiva jotain antaa, vaikka vaan karkkia:)

Olen jo pari vuotta hankkinut lahjat netistä ja kuvastoista, koska kuten sanoin en halua/jaksa mennä kauppoihin. Kaikenlisäksi minulla on paniikkihäiriö ja se laukeaa helposti just tuolla hikisessä tungoksessa.

Listataampa siis kivoja nettikauppoja joista voisi lahjoja löytyä:) Ite oon jo ekat lahjat ostanut perinteisestä Hobby Hall postimyynnistä. Kummipojalle tilasin spiderman jumbopyyhkeen ja omalle pojalle dublo legoja.
 
kiva nettikauppa
on www. invice.fi . sieltä löytyy kivoja lahjoja minusta. löytyy hupi lahjaa, enkelin eväspussi tavaraa, joulukoristeita,kynttilöitä,suklaata,koruja.
oon jopa ostanut kastelahjan sieltä. kivan valokuva kehyksen johon pystyi kaivertamaan nimen ja syntymäajan
 
Minä olen päättänyt myös tänä jouluna ottaa IISISTI.. lahjat on osin jo ostettu.. kaupasta ja siellä tykkään kulkea.. ja se ei olekkaan ollu koskaan mun ongelma.. lahjat on AINA ostettu jo hyvissä ajoin ja voisin ne jakaakkin ystäville marrask lopussa.. mutta se joulu-aatto.. aina tullut jonkun näköinen kokoonpano syömään ja aattoa.. pukkia vastaan-ottamaan ja hautausmaa kierrosta unohtamatta.. kauhee kellon kanssa juokseminen mitä tapahtuu missäkin vaiheessa ja pukki tulee ja plää plää plää.. syömässä on siis ollu aina äitini.. ja joskus myös sen lisäx veljeni (ollut pukkina) ja hänen avokki.. TÄNÄ VUONNA.. en tee kenellekkään muulle kun omalle porukalle ruokaa.. mies pyys työkaveria pukix.. me syödään JUST silloin kun halutaan ja pukki tulee sen mukaan ja se perinteinen hautausmaa kierros tehdään itse sopivaan aikaan. EI enää rönsyilevää pöytää ja miljoonaa lajia kaikkea.. jälkiruokia.. naposteltavia.. kahvit kakkuineen jne.. se kun on mun pahin tapa.. kun tulee ruokavieraita( tai synt pvä.t tms) ni aina pitää olla sen ja sataa lajia ja keltä se aika muulta on pois ko perheeltä.. äiti ei nyt ehdi ja huutaa pää punasena ko hermot on menny jo edellisen joulun jälkeen.... joulutervehdykset on tänä vuonna taateli- tai hedelmäkakut jotka kuulema vois tehdä nyt jo pakastimeen odottamaan eikä maku kärsi.. ja vähä jotain nameja mitä joka vuos teen.. mut ei mitään orjallista jouluun hössäämistä ja sitte se menee ohi siinä böönautissa alle vuorokaudessa.. ja jälkeenpäin taas kummastelee kun tuntuu ettei joulua edes ollut.. siivoomisetkin olen jo alottanut.. enhän minä esim keittiön kulma hyllyjä pyyhi pölystä edes puolen vuoden välein.. mix en nyt vois alle 2kk aikasemmin niitä pyyhkiä..
tulipas vuodatus.. toivottavasti jaksoitte lukea.. lunta vielä pyytäsin jos sitä joku osais järjestää.. IHANAA JA RAUHALLISTA joulun odotusta kaikille sitä rakastavia ja vähemmän tykkääville..
 

Yhteistyössä