reseptistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
kun mun pitäs uusia yks resepti lääkärillä,ni voinko uusia reseptiä joka on mulle myönnetty tai siis kirjotettu 10.1.08?Kun toi on sellanen lääke jota käytän aina tarvittaessa ja viime annos kesti näin kauan eli yli vuoden..kun siellä reseptissä lukee et lääkemääräys voimassa vuoden myöntämispäivämäärästä eli voinko uusia kyseistä reseptiä enää vai täytyykö mun mennä uudestaan lääkäriin et se kirjottaa mulle uuden reseptin..

juu niin mä soitankin aamulla mut ajattelin et jos joku osais vastata,ettei ne naura siellä puhelimen toisessa päässä mulle räkäsesti ku sinne soittelen..astmalääkkeestä siis kyse..

siis se voimassaoloaika tarkoittaa sitä, että sillä kyseiselle lapulla voit ostaa vuoden ajan. Kun resepti uusitaan, on taas se vuoden voimassa. Riippuu vähän tapauksesta, että uusiiko lääkäri reseptin noin vaan vai vaatiiko uuden käynnin.

no ei ainakaan viimeks vaatinut muuta ku kävin muissa asioissa lääkärissä ja pyysin kirjottaa mulle ton ku oli loppu.mut soitan huomenna lekuriin ja vien sit uusittavaks reseptin jos ok,muuten kai on kituutettava ja mentävä uudestaan lääkäriin.. :D kiitoksia vastauksistanne.

Yhteistyössä