Kun tuossa reseptissä lukee näin:
"1 Rec. Lääke, vahvuus, määrä tai hoidon kestoaika, annostus ja käyttötarkoitus
tabl, kalvopäällysteinen Terolut 10mg N: o XIV
D. S. 1 tabl. kerran päivässä
Kuukautishäiriöiden hoitoon. 10 vrk ajan."
Mä olen yhen 14tabletin paketin ostanu ja popsinu sen 10 päivää. Tarkoittaako tuo, että mä en voi tuolla reseptillä enää enempää noita ostaa?
"1 Rec. Lääke, vahvuus, määrä tai hoidon kestoaika, annostus ja käyttötarkoitus
tabl, kalvopäällysteinen Terolut 10mg N: o XIV
D. S. 1 tabl. kerran päivässä
Kuukautishäiriöiden hoitoon. 10 vrk ajan."
Mä olen yhen 14tabletin paketin ostanu ja popsinu sen 10 päivää. Tarkoittaako tuo, että mä en voi tuolla reseptillä enää enempää noita ostaa?