Miksi joku toinen jaksa tutkia toisten kuitteja? Haukkua läskiksi?
Onko niin että tämä nainen joka on itse sossupummi luule että hänen rahoista menee jotain maahanmuutajille vaikka itse hän hae elantoa sossun luukusta? Hän ei varma edes tietää että ulkomaalaisetkin osavat käydä töissä? Huomasin kun siellä monet kommentoivat esim: mä saan vain 520,- kuukaudessa, niin tuskin ihan työssä käyviä nämä kaikki valopäät ovat? Mistä suomalaisilla on aina sellainen käsitys että ulkomaalainen ei käy töissä tai ulkomaalainen saa sossusta enemmän kuin suomalainen. Hitsi mulla on 2 ystävää jotka ovat ihan sossussa töissä, eikä ne ulkomaalaiset todellakaan saa enemmän kun joku muu suomalainen, perhen koon mukaan kaikki on laskettu. Sekä yleensä vaikka somalit, ne kun eivät juo alkoholia, harvoin on tupakkakin suussa, ne osavat säästä, kun heidän ruokavalio aika erilainen ja juoksevat tarjousten perään. Huoh että mua ärsyttää tälläinen stereotyyppi että kaikki maahanmuutajat ovat sossupummeja tai tienaavat sossusta enemmän. Minkälainen horo, *aska ryssää mä sitten olen jos vahingossa jättän vaikka kuitin kun nostan muutama kymppia ja vaikka kuinka olen ulkomaalainen, en ole käynyt kertakaan sossulla, mun käsitys kun on erilainen rahoista, jos rahat haluan niin menen töihin enkä kiduttaa itseä muutamilla kympeillä sossun luukussa.
Sorry mutta tää vaan pakko laittaa tänne, kiitos taas FB sain kivat naurut tyhmistä ihmisistä

Viimeksi muokattu: