Reps Kops :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63

Miksi joku toinen jaksa tutkia toisten kuitteja? Haukkua läskiksi?
Onko niin että tämä nainen joka on itse sossupummi luule että hänen rahoista menee jotain maahanmuutajille vaikka itse hän hae elantoa sossun luukusta? Hän ei varma edes tietää että ulkomaalaisetkin osavat käydä töissä? Huomasin kun siellä monet kommentoivat esim: mä saan vain 520,- kuukaudessa, niin tuskin ihan työssä käyviä nämä kaikki valopäät ovat? Mistä suomalaisilla on aina sellainen käsitys että ulkomaalainen ei käy töissä tai ulkomaalainen saa sossusta enemmän kuin suomalainen. Hitsi mulla on 2 ystävää jotka ovat ihan sossussa töissä, eikä ne ulkomaalaiset todellakaan saa enemmän kun joku muu suomalainen, perhen koon mukaan kaikki on laskettu. Sekä yleensä vaikka somalit, ne kun eivät juo alkoholia, harvoin on tupakkakin suussa, ne osavat säästä, kun heidän ruokavalio aika erilainen ja juoksevat tarjousten perään. Huoh että mua ärsyttää tälläinen stereotyyppi että kaikki maahanmuutajat ovat sossupummeja tai tienaavat sossusta enemmän. Minkälainen horo, *aska ryssää mä sitten olen jos vahingossa jättän vaikka kuitin kun nostan muutama kymppia ja vaikka kuinka olen ulkomaalainen, en ole käynyt kertakaan sossulla, mun käsitys kun on erilainen rahoista, jos rahat haluan niin menen töihin enkä kiduttaa itseä muutamilla kympeillä sossun luukussa.

Sorry mutta tää vaan pakko laittaa tänne, kiitos taas FB sain kivat naurut tyhmistä ihmisistä :D.

Viimeksi muokattu:
Kyllä somalit saa enemmän kuin kantasuomalaiset. Ihan sossut itse ovat kertoneet.
Ei ole totta :D tai mitä ne saavat ne on ensimmäiset 3kk tai puoli vuotta, missä jotain korotusta, mutta ei todellakaan jatkuvasti. Miten kuitenkin sossupummi voi toiselle sossupummille huutaa että se vie meidän rahoja? Ihmettelen vaan. Mistä se tiedä onko kyseinen nainen sossunasiakas tai sen mies. Kyllä täällä monet rättipäät/ naiset tekevät jopa yrityshommia.

kateus on kansantauti. Ei nuo kuvas kaltaiset mitään penaalin terävimpiä kyniä ole. Ainoa saavutus elämässä: sattuneet syntymään Suomeen. Sen varjolla saavat haukkua kaikki jotka eivät ole, tai joiden vanhemmat ei ole. Vähän ne suomalaiset arvot hukassa näillä hampeilla.

Mut hei älä säkin nyt Milanna ala postailla tuota idioottipostia tänne, siinä "matusuvakki"tyypissä on kyllä aivan tarpeeksi tälle palstalle. Aattelin että sulla ois ollut jotain kivaa juttua tarjolla. :)

kateus on kansantauti. Ei nuo kuvas kaltaiset mitään penaalin terävimpiä kyniä ole. Ainoa saavutus elämässä: sattuneet syntymään Suomeen. Sen varjolla saavat haukkua kaikki jotka eivät ole, tai joiden vanhemmat ei ole. Vähän ne suomalaiset arvot hukassa näillä hampeilla.

Mut hei älä säkin nyt Milanna ala postailla tuota idioottipostia tänne, siinä "matusuvakki"tyypissä on kyllä aivan tarpeeksi tälle palstalle. Aattelin että sulla ois ollut jotain kivaa juttua tarjolla. :)
No sen huomattu suomalaiset kateellisia pienestäkin asiasta jos vaikka henkilöllä A 5,- eur ja toisella lompakossa 500,- niin räjähtävät kateudesta jopa senkin pienen summan takia :D. Sorry se oli vaan pakko laittaa, kun aina mietin kuinka tyhmä porukkaa on mun ympärillä. Pitäisi varoa vaan tekemiset, ei saa jättää näköjään enää oma kuitteja minnekään, lompakokin kun avan kassalla niin teen sen pilossa, siksi kun mulla mamulla aina siellä mukana enemmän kuin kymppejä ihan varmuuden vuoksi.

Söin tänään hernekeittoa lounaaksi. Se sai aikaan ilmavaivoja ja piereskelin iltapäivän estottomasti. Kävi kuitenkin niin että papana tuli housuun yhden töräytyksen yhteydessä. Kippasin papanan pönttöön, mutta en vaihtanut pöksyjä. Nyt haiskahtaa kakka aina silloin tällöin. Pitäisikö vaihtaa vielä yötä vasten?

Söin tänään hernekeittoa lounaaksi. Se sai aikaan ilmavaivoja ja piereskelin iltapäivän estottomasti. Kävi kuitenkin niin että papana tuli housuun yhden töräytyksen yhteydessä. Kippasin papanan pönttöön, mutta en vaihtanut pöksyjä. Nyt haiskahtaa kakka aina silloin tällöin. Pitäisikö vaihtaa vielä yötä vasten?
Älä hei, kyllä sä voit vielä viikon noin liikkua.

No sen huomattu suomalaiset kateellisia pienestäkin asiasta jos vaikka henkilöllä A 5,- eur ja toisella lompakossa 500,- niin räjähtävät kateudesta jopa senkin pienen summan takia :D. Sorry se oli vaan pakko laittaa, kun aina mietin kuinka tyhmä porukkaa on mun ympärillä. Pitäisi varoa vaan tekemiset, ei saa jättää näköjään enää oma kuitteja minnekään, lompakokin kun avan kassalla niin teen sen pilossa, siksi kun mulla mamulla aina siellä mukana enemmän kuin kymppejä ihan varmuuden vuoksi.
Huomattu on. Esim mulla on yksi kaveri joka selvästi kadehtii ihan joka asiaa mitä mun elämässä on, eikä mun elämässä oikeesti ole mitään ja haudon suurimman osan ajasta itsemurhaa, mutta kyllä vain tän kaverin naama aina menee vihreäksi kun menen kylään ja vastaan hänen uteluihinsa mitä tahansa, esim
kaverini: "no mitäs oot tehnyt kun ei ole sua näkynyt?"
mä "en kyllä yhtään mitään. aika vetämätön olo ollut. ei mene oikein hyvin."
kaverini vihreänä "VAI NIIN, NO MULLA AINAKIN ON OLLUT VAIKKA MITÄ TEKEMISTÄ KOKOAJAN EIKÄ OLE AIKAA MUREHTIA KUN OLEN SUPERÄITI".

Jotenkin tähän malliin se aina menee. Koita Milanna ymmärtää, mäkin yritän, vaikka vaikeaa se on. :D
Se aika mitä suomalainen ei valita, niin se näkee muiden asioista vaivaa ja kadehtii. Mä olen enemmän onneksi valittaja, niin ei jää aikaa kadehtia ketään. :D

'Jos rahat haluan niin menen töihin'

Ööö, siis Milanon kohdalla pikemminkin 'Jos rahat haluan niin etsin rikkaan miehen ja kuppaan siltä kaiken mahdollisen kattaakseni harrastukseni'

Milanna hei, jos joku levittelee sun kauppakuitteja ja suoltaa paskaa netissä susta, niin ilmota Facebookin ylläpidolle heti, vaikka harvoin ne mitään poistaa vaikka mitä törkyä leviteltäisiin.

Huomattu on. Esim mulla on yksi kaveri joka selvästi kadehtii ihan joka asiaa mitä mun elämässä on, eikä mun elämässä oikeesti ole mitään ja haudon suurimman osan ajasta itsemurhaa, mutta kyllä vain tän kaverin naama aina menee vihreäksi kun menen kylään ja vastaan hänen uteluihinsa mitä tahansa, esim
kaverini: "no mitäs oot tehnyt kun ei ole sua näkynyt?"
mä "en kyllä yhtään mitään. aika vetämätön olo ollut. ei mene oikein hyvin."
kaverini vihreänä "VAI NIIN, NO MULLA AINAKIN ON OLLUT VAIKKA MITÄ TEKEMISTÄ KOKOAJAN EIKÄ OLE AIKAA MUREHTIA KUN OLEN SUPERÄITI".

Jotenkin tähän malliin se aina menee. Koita Milanna ymmärtää, mäkin yritän, vaikka vaikeaa se on. :D
Se aika mitä suomalainen ei valita, niin se näkee muiden asioista vaivaa ja kadehtii. Mä olen enemmän onneksi valittaja, niin ei jää aikaa kadehtia ketään. :D
Juu ymmärsin :D.

Mä itse mun vanhoille n. s. kavereille aina kerron jos kysyvät miten menee niin mun vastaus on päin persettä. Vain siksi kun en jaksa jos joku kysyy mun koko elämästä, jos haluan kerron itse. Jos taas tietysti haluan että mun selän takana puhuvat vaikka ja mitä. Mitä ne ihanat vanhan n.s. kaverit vai ovatko ne kanoja, niin mitä ne tekee kun ei muuta elämä ole. Itsekin onneksi en ole todellakaan kateellinen kenelle, kaikki mitä haluan mulla on ja jos haluan enemmän niin enkö mä sitten saan oli kysessä rahasta, ruoasta, autosta tai lapsista... Jokainen tekee omasta elämästä sen mitä halua, ne valittajat kun yleensä eivät saa mitään aikaiseksi, kun menee aikaa vain vihaan ja kateuteen. Siksi tässä maailmassa vain pieni prosentti ihmisistä jotka oikasti pärjävät ja jotka eivät valittaa pikku asioista, eivätkä tutki toisten kuitteja tai elämää...

Mun on nyt pakko korjata tämä ihme luulo etteivät somalit ryyppää. Tässä paikallisessa alkossa olen todistanut useamman kerran kuinka jo umpitunnellissa olevat somaliäijät ostavat viinaa ja joo heille todellakin sitä myydään, sinunkin rahoillasi. Somalit myös käyttävät huumeita, sitäkin näkee tässä ihan kulmilla, joten kerta kaikkiaan voidaan lopettaa tämä ihanat mamut ja juopot/narkit suomalaiset vastakkaisasettelu. Kiitos.

Juu ymmärsin :D.

Mä itse mun vanhoille n. s. kavereille aina kerron jos kysyvät miten menee niin mun vastaus on päin persettä. Vain siksi kun en jaksa jos joku kysyy mun koko elämästä, jos haluan kerron itse. Jos taas tietysti haluan että mun selän takana puhuvat vaikka ja mitä. Mitä ne ihanat vanhan n.s. kaverit vai ovatko ne kanoja, niin mitä ne tekee kun ei muuta elämä ole. Itsekin onneksi en ole todellakaan kateellinen kenelle, kaikki mitä haluan mulla on ja jos haluan enemmän niin enkö mä sitten saan oli kysessä rahasta, ruoasta, autosta tai lapsista... Jokainen tekee omasta elämästä sen mitä halua, ne valittajat kun yleensä eivät saa mitään aikaiseksi, kun menee aikaa vain vihaan ja kateuteen. Siksi tässä maailmassa vain pieni prosentti ihmisistä jotka oikasti pärjävät ja jotka eivät valittaa pikku asioista, eivätkä tutki toisten kuitteja tai elämää...
Juuri niin.
Mä en ole koskaan jaksanut ymmärtää heitä, jotka näkee jatkuvasti muiden asioista vaivaa ja kehittelee pahoja tarinoita toisista ilman mitään motiiveja. Pelkkää vihaa ja kateutta. Se on monelle huumetta.
Eikö jokaisella omassa elämässä olisi tarpeeksi elämistä, että siitä kunnialla selviytyy,
miten ihmeessä kenelläkään riittää aika ja mielenkiinto kalkattaa toisista ihmisistä, usein jopa ventovieraista joita eivät edes tunne.
Nyt öitä. :love:

Yhteistyössä