Repesin, taitaa olla sitruuna syöty! *KUVA*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan ihana lapsi!!! En ymmärrä miten voi olla niin katkeraa porukkaa, että antaa toisten lapsille ykkösiä! Halooo, ne on lapsia!!!! Kävin antamassa kaikkein ihanimmille viitosia, muita tähtiä en sitten antanutkaan=) Kaikki lapset on viiden tähden arvoisia, mutta irvistyskisasta kun on kyse niin äänestin niitä oikein mojovia virneitä!
 
[QUOTE="vieras";23382701]Aivan ihana lapsi!!! En ymmärrä miten voi olla niin katkeraa porukkaa, että antaa toisten lapsille ykkösiä! Halooo, ne on lapsia!!!! Kävin antamassa kaikkein ihanimmille viitosia, muita tähtiä en sitten antanutkaan=) Kaikki lapset on viiden tähden arvoisia, mutta irvistyskisasta kun on kyse niin äänestin niitä oikein mojovia virneitä![/QUOTE]

Nojoo aika lapsellista on kyllä, viimeksi kävi niin että kuvamme oli kakkosena pitkään ja vikan viiden minuutin aikana tippui sijalle 35 :D Aikuiset ihmiset äänestämässä lasten kuvia HUH! :D
Oli se kyllä melkosta :laugh: Mä en vaan kehtaa, en sitten millään, vaikka se olisi voiton kannalta ilmeisesti järkevää, mutta mitäs jos sitten voitettaisikin, olisi kyllä tosi huono omatunto, kiva voitto juu :D
 
Oho mitä kommenttia, joku aikoo pudottaa tämän oman voittonsa takia tahallaan. Aikuinen ihminen! :O

Juu he taisivatkin toteuttaa tämän pudottamisen, lapselliset mammat kateellisenä pudottavat kaikki kuvat jotka uhkaavat voittaa. Ikävää että niin pystyy edes tekemään. :/
No ainakin tästä huoma että on yksi ainoita rehellisiä tässä kisassa, muutaman muun joukossa.
Rehellisyyttä tuskin palkitaan kuitenkaan. Joku ahne ja vilpillinen voittaa.
 

Yhteistyössä