rennie+raskaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa käyttää ja Samariniakin saa käyttää, mutta ei kuitenkaan paljon sen suolan takia. Yksi kikka, jota myös kannattaa kokeilla on piimä ja vielä parempi, jos on gefilus-piimää, saa äiti ja vatsassa oleva vauvakin vastustuskykyä ;)
 
entäs, jos Renniekään ei auta, ei vaikka söis neljä kerralla. Närästys on niin kamalaa, et ei pysty edes nukkumaan. En kykene syömäänkään juuri mitään. Nyt vasta rv 29, joten mitä on loppu sitten.
 
Kun mä odotin lapsia niin minä ja rennie oltiin erottamattomat :D

Mulla oli rennietä sängyn vieressä ja käsilaukussa ja autossa ja keittiössä ja äitin luo jätin rennietä...

Mä olisin kuollut jos ei olis ollut rennietä, mä ajattelin sillon että sille joka on rennien keksiny pitäs antaa nobelin palkinto. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Kun mä odotin lapsia niin minä ja rennie oltiin erottamattomat :D

Mulla oli rennietä sängyn vieressä ja käsilaukussa ja autossa ja keittiössä ja äitin luo jätin rennietä...

Mä olisin kuollut jos ei olis ollut rennietä, mä ajattelin sillon että sille joka on rennien keksiny pitäs antaa nobelin palkinto. :xmas:

Näin toimin mäkin. Ilman ei pysty oleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Kun mä odotin lapsia niin minä ja rennie oltiin erottamattomat :D

Mulla oli rennietä sängyn vieressä ja käsilaukussa ja autossa ja keittiössä ja äitin luo jätin rennietä...

Mä olisin kuollut jos ei olis ollut rennietä, mä ajattelin sillon että sille joka on rennien keksiny pitäs antaa nobelin palkinto. :xmas:

Tähän ennätystiukka peesi!
Rennie oli munkin paras frendi molempien raskauksien aikana.
Vaan oli aika ällö herätä aamulla, kuivunu Rennie kitalaessa kii, ku yöllä oi nukahtanu kesken Rennien imeskelyn :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Kun mä odotin lapsia niin minä ja rennie oltiin erottamattomat :D

Mulla oli rennietä sängyn vieressä ja käsilaukussa ja autossa ja keittiössä ja äitin luo jätin rennietä...

Mä olisin kuollut jos ei olis ollut rennietä, mä ajattelin sillon että sille joka on rennien keksiny pitäs antaa nobelin palkinto. :xmas:

Tähän ennätystiukka peesi!
Rennie oli munkin paras frendi molempien raskauksien aikana.
Vaan oli aika ällö herätä aamulla, kuivunu Rennie kitalaessa kii, ku yöllä oi nukahtanu kesken Rennien imeskelyn :laugh:

MÄ äkkiä yöllä pureskelin sen ettei käy noin! :laugh:

Ja jokapaikka niitä oli täynnä, tässä viimeisessä raskaudessa tuo närästys oli paljon pahempi kuin ekassa!
 
Se tekee aika huonoa hampaille, varsinkin kun monesti sitä tarvitsee illalla/yöllä ja se muhii suussa... Sitä ei ehkä tuu ajatelleeks, mut eipä ollu koskaan aiemmin reikiä ollut :/ Hammaslääkärikin sanoi että närästyshapot + se lääke tekee tosi huonoa hampaille lyhyessäkin ajassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Se tekee aika huonoa hampaille, varsinkin kun monesti sitä tarvitsee illalla/yöllä ja se muhii suussa... Sitä ei ehkä tuu ajatelleeks, mut eipä ollu koskaan aiemmin reikiä ollut :/ Hammaslääkärikin sanoi että närästyshapot + se lääke tekee tosi huonoa hampaille lyhyessäkin ajassa.

Näinpä. Ilman ei voinut olla, mutta ekan reiän sein kolmatta odottaessa ja neljännen sekä viidennen aikaa närästys oli jotain aivan kamalaa. Gaviskon oli mun kaveri, kun Rennie ei enää tehonnut. Vain pari minnuuttia meni rennien kans, mut sitä mönjää kun lipitteli, niin pärjäs jotenkin. Sit alkokin hampaat lohkeilla ja suurin piirtein pari hammasta mureni suunun. Jos vielä raskaudun, saan varmaan tekarit :headwall: :D
 
Voihan Rennie! Mulla tuli jo rennien maku korvista ja hyvä ettei laatta siitä lentänyt. Vaan kun närästi koko ajan......... Käytin sitten Rennien tilalla Valmarinia, saa myös apteekista. Ei ihan niin ällö maku kuin renniessä :x
 
Mulle sanoi hammaslääkäri, että se Rennie on parempi kuin närästys, eli pitääkin käyttää :) Ja kyllä soisin minäkin Nobelin palkinnon sille joka sen keksi, vaikka maku alkoikin tulla korvista ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja närästää:
entäs, jos Renniekään ei auta, ei vaikka söis neljä kerralla. Närästys on niin kamalaa, et ei pysty edes nukkumaan. En kykene syömäänkään juuri mitään. Nyt vasta rv 29, joten mitä on loppu sitten.

Ei niitä kai suositella syötävän niin montaa kerralla...?
Omissani, jotka on pureskeltavia ( johtuen käsittämättömästä tarpeestani saada suuhuni jotain "pölisevää" kuten kalkkitabletit, tiskiainetabletit, pyykinpesujauhe, ruokasooda yms ) ohjeena on että tunti ruokailun jälkeen pitäisi ottaa yksi, nyt en sitä määrää muista kuinka monta niitä "saa" päivässä syödä, mutta joku kolme/neljä olettaisin?

Jos nyt yhtään lohduttaa niin ei tuon ainakaan loputon vaiva pitäisi olla ;)
Voikohan sellaista mahdollisuutta olla ettei ne renniet vaan sovi siulle?
Tai että ne eivät jostain syystä vain auta siulla? Kysy apteekista/lääkäriltä/neuvolassa asiasta!
 

Yhteistyössä