V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Kun mä odotin lapsia niin minä ja rennie oltiin erottamattomat![]()
Mulla oli rennietä sängyn vieressä ja käsilaukussa ja autossa ja keittiössä ja äitin luo jätin rennietä...
Mä olisin kuollut jos ei olis ollut rennietä, mä ajattelin sillon että sille joka on rennien keksiny pitäs antaa nobelin palkinto. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Kun mä odotin lapsia niin minä ja rennie oltiin erottamattomat![]()
Mulla oli rennietä sängyn vieressä ja käsilaukussa ja autossa ja keittiössä ja äitin luo jätin rennietä...
Mä olisin kuollut jos ei olis ollut rennietä, mä ajattelin sillon että sille joka on rennien keksiny pitäs antaa nobelin palkinto. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Kun mä odotin lapsia niin minä ja rennie oltiin erottamattomat![]()
Mulla oli rennietä sängyn vieressä ja käsilaukussa ja autossa ja keittiössä ja äitin luo jätin rennietä...
Mä olisin kuollut jos ei olis ollut rennietä, mä ajattelin sillon että sille joka on rennien keksiny pitäs antaa nobelin palkinto. :xmas:
Tähän ennätystiukka peesi!
Rennie oli munkin paras frendi molempien raskauksien aikana.
Vaan oli aika ällö herätä aamulla, kuivunu Rennie kitalaessa kii, ku yöllä oi nukahtanu kesken Rennien imeskelyn![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Se tekee aika huonoa hampaille, varsinkin kun monesti sitä tarvitsee illalla/yöllä ja se muhii suussa... Sitä ei ehkä tuu ajatelleeks, mut eipä ollu koskaan aiemmin reikiä ollut :/ Hammaslääkärikin sanoi että närästyshapot + se lääke tekee tosi huonoa hampaille lyhyessäkin ajassa.
Alkuperäinen kirjoittaja närästää:entäs, jos Renniekään ei auta, ei vaikka söis neljä kerralla. Närästys on niin kamalaa, et ei pysty edes nukkumaan. En kykene syömäänkään juuri mitään. Nyt vasta rv 29, joten mitä on loppu sitten.