Renkaiden maksu

  • Viestiketjun aloittaja Mirkku60
  • Ensimmäinen viesti
Mirkku60
Olen 60 vuotias rouva, elämme kahden mieheni kanssa, ihan keskivertoelämää. Seksielämä on laimeaa. Olin käymässä tyttären luona kaupungissa, kun mieheni soitti, että pitäisi hakea joltain tor.fi myyjältä auton renkaat matkan varrelta. Sain osoitteen, josta renkaiden nouto oli sovittu. Menin paikalle ja soitin omakotitalon ovikelloa. Vastassa oli minua parikymmentä vuotta nuorempi perheen isä. Hän sanoi, että renkaat ovat tallissa ja menimme sinne varaston kautta. Hän näytti renkaita ja naureskeli, että mieheni oli tinkinyt hintaa. Puhelimme niitä näitä ja huomasin kun mies katseli kesämekkoni kaula-aukosta näkyvää vakoa. Kysyin vielä, että onko hinta nyt se mitä mieheni oli tarjonnut? Yllättäen mies tuli lähemmäksi ja sanoi, että voidaan sopia muutakin. Yllätyksekseni huomasin, että olen kiihottunut miehen vihjailusta. En ole ikinä käynyt vieraissa ja yritin tarjota sovittua summaa. Mies tuli kiinni minuun ja sanoi, että ei tarvitse maksaa mitään, jos otat minulta suihin. Olin nolotuksesta punainen ja poissa tolaltani. Jostain syystä laitoin rahat käsilaukkuun ja kyykyin miehen eteen rengaspinon viereen. Hän avasi farkkushortsit ja vapautti seisovan kalunsa kasvojeni eteen. En ollut pitkään aikaan ottanut suihin, mutta miehen huokailusta päätellen onnistuin melko hyvin. Hetken jatkettuani mies vetäytyi suustani ja nosti minut seisomaan. Mies esitti taas suoran kysymyksen, saanko nuolla sun pillua? Vastaamatta mitään nostin hameen helmaa, otin pikkuhousut jalasta ja laitoin nekin käsilaukkuun. Istuin rengaspinon päälle ja levitin jalkani miehelle. Hän kyykistyi maahan ja nuoli minua ihanasti. En ollut ikinä saanut sellaista käsittelyä. Olin jo lähellä orgasmia, kun hän lopetti ja tuli kalu pystyssä jalkojeni väliin ja katsoi kysyvästi. Levitin jalkojani lisää ja nyökkäsin. Hän tuli sisääni ensin rauhallisesti ja sitten kovemmalla tahdilla. En voinut enää mitään vaan sain ihanan orgasmin. Mies vetäytyi ulos minusta ja seisoi kalu pystyssä edessäni. Omaksi yllätyksekseni menin taas hänen eteensä ja otin kalun suuhun. Hän aloitti häpeilemättömän panemisen suuhuni ja sanoi, että pian tulee. En ollut ikinä maistanut spermaa, mutta nyt mies sylki siemenensä suuhuni. Nielin heti kaiken ja nuolin hänen terskaansa. Mies puki shortsit jalkaansa ja minä laskin mekkoni. Hän avasi autotallin oven ja nosteli renkaita Nissanini taakse. Avasin peräluukun ja hän nosti renkaat kyytiin. Hymyilin ja kiittelin avusta. Hän kiitti kaupoista. Istuin ilman pikkuhousuja autoon ja ajoin kotiin. Ihanat rengaskaupat.
 

Yhteistyössä