Remun välikausihaalarista

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Speksit löytää www.travalle.fi. Kyllähän nuo kaikki yli 3000 vesipilarilla olevat pitävät vettä, parhaimmat selvittävät uimisen. Mutta useimmin se vesi menee sitten muuta kautta sisälle (hihoista, lahkeista, vetoketjusta.

Mutta tosiaan itse en ostaisi haalaria, jossa on vain housut teipattu. Eihän sillä voi mennä vesisateeseen. Ostaisin 2-osaisen :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Remu on vettäpitävä, yläosan saumat ei kait olleet teipattu, superremussa alaosa vahvempaa kangasta
Miksi Travallen myymälässä huomasin, että Remu-pukujen lapuissa luki, että vettähylkivä? Onko ne jotenkin sitten kakkoslaadunpukuja? Uskallanko niitä ostaa?
 
Meillä on toiminut loistavasti ! Viimeisimmät välikausivaatteet oli Travallelta ja olen ollut tosi tyytyväinen. =) Talvivaatteista ei vielä kokemusta, mutta ihan mahdollista, että talvihaalaritkin päädyn ostamaan Remua / Travallea. Mutta josko nyt toistaseksi jätetään talvivaatteet kaupan henkarille B)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Remu on vettäpitävä, yläosan saumat ei kait olleet teipattu, superremussa alaosa vahvempaa kangasta
Miksi Travallen myymälässä huomasin, että Remu-pukujen lapuissa luki, että vettähylkivä? Onko ne jotenkin sitten kakkoslaadunpukuja? Uskallanko niitä ostaa?
Oliko ne varmasti Remuja? Kun Travallella on myös ei-Remuja, kai ihan vaan Travalle-merkillä (samoin kuin Reimalla on Reima-pukuja ja ReimaTec-pukuja).
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Remu on vettäpitävä, yläosan saumat ei kait olleet teipattu, superremussa alaosa vahvempaa kangasta
Miksi Travallen myymälässä huomasin, että Remu-pukujen lapuissa luki, että vettähylkivä? Onko ne jotenkin sitten kakkoslaadunpukuja? Uskallanko niitä ostaa?
Oliko ne varmasti Remuja? Kun Travallella on myös ei-Remuja, kai ihan vaan Travalle-merkillä (samoin kuin Reimalla on Reima-pukuja ja ReimaTec-pukuja).
Oli ihan varmasti kun sitä mä ihmettelinkin, että onkos niitä vettähylkiviäkin. Mutta sitten ohitin asian kun en ole niin "tietävä" näissä jutuissa.
 

Yhteistyössä