Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:http://www.travalle.fi/myyjat.php Tuolla on lista jälleenmyyjistä.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Luulis et on jos löytyy haalari jossa on lime esim tehostevärinä - en mä taaskaan mitään tiedä kunhan avaan suuni :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:noo tästä ei oo niin pitkä matka noihin (asutaan helsingis) saan hyvän syyn raahata miehen isoon omenaan pitkästä aikaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:noo tästä ei oo niin pitkä matka noihin (asutaan helsingis) saan hyvän syyn raahata miehen isoon omenaan pitkästä aikaa
![]()
Mä meinaan kans hilautuu omppuun viikolla kattelemaan jos löytyis jotain kivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:noo tästä ei oo niin pitkä matka noihin (asutaan helsingis) saan hyvän syyn raahata miehen isoon omenaan pitkästä aikaa
![]()
Mä meinaan kans hilautuu omppuun viikolla kattelemaan jos löytyis jotain kivaa![]()
Ite oon monta vuotta sitten käyny omenassa kun äiti ja ne asu espoossaNäytti et joku pikku kippari liike myy siellä remua liikkeen nimi kuulostaa ainaki kivalta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:noo tästä ei oo niin pitkä matka noihin (asutaan helsingis) saan hyvän syyn raahata miehen isoon omenaan pitkästä aikaa
![]()
Ite oon monta vuotta sitten käyny omenassa kun äiti ja ne asu espoossaNäytti et joku pikku kippari liike myy siellä remua liikkeen nimi kuulostaa ainaki kivalta
![]()
Musta se on sama liike joka oli ennen lippulaivassa. Täytyy ittekin koittaa käydä kattomassa tarjonta.
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:noo tästä ei oo niin pitkä matka noihin (asutaan helsingis) saan hyvän syyn raahata miehen isoon omenaan pitkästä aikaa
![]()
![]()
Musta se on sama liike joka oli ennen lippulaivassa. Täytyy ittekin koittaa käydä kattomassa tarjonta.
Kerro sit näkyikö limen värisii lakkeiItse pääsen vasta viikon päästä ostoksille :headwall: