T
talvitulos
Vieras
Sellaista kyselisin että onko remun haalarit olleet lämpimiä ja kuinka hyvin pysyy kuivana? tuolla sivulla http://www.travalle.fi/tuotteet.php haalari 1220 ja 1221 onhan ne ihan toppa/talvihaalareita? onko kukaan ostanut?