Remppa kusee - miehelle ei kelpaa mikään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Just just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Just just"

Vieras
Siis tosi ärsyttävää. Putkirempan jäljiltä on muutamia pikkuhommia jäänyt tekemättä (listoja laittamatta jne.). Miehen on pitänyt hommata joku remppaäijä tekemään näitä rästitöitä, koska itse ei ehdi eikä osaa - eikä anna munkaan tehdä.

No nyt olen odottanut jo pari kuukautta, että mies saisi jonkun reiskan hommattua. Eipä ole kuulunut. Hommasin sitten itse remppamiehen. Tämä mun hommaama ei sit miehelle kuitenkaan kelpaa.

Kyllä nyt väkevästi vituttaa. Me eletään varmaan keskeneräisen rempan keskellä vielä vuosia.

Mikä sinun valkkaamassasi remonttimiehessä oli miehesi mielestä vikana.

Jos ei mikään järkevältä kuulostava vika, niin anna sen ammattimiehen laittaa koti kuntoon, jos mies ei saa aikaseksi niin mitä sitä kuuntelet

Miehelle puhelin käteen ja soittakoon ja perukoon sen sun hommaaman työmiehen, ja samalla soittaa ja varaa sellasen joka kelpaa, heti huomenna. Jos ei käy, niin se tulee jonka sinä jo sait hommattua. Meillä kans ollut samanlaista, mies ei oikein saa aikaiseksi ja mun ehdotukset ja aloitukset ei sit kelpaa. Välillä joutuu patistelemaan ihan kädestä pitäen ja "kiristämään" :D Ärsyttävää.

No kun toi mies on niin perfektionisti. Se pelkää, että tämä mun hommaama ei osaa tehdä siistiä jälkeä. Pitäisi olla tuttu, jonka työnjälki on myös tiedossa.

Noita tuttuja tällaisiin pikkuhommiin liikeneviä remppamiehiä ei vain hirveästi ole liikkeellä.

Jos sulla on noin saamaton mies niin kärsiköön sitten mielessään sen "tappion" ettei saanut remppamiestä hoidettua.
Jos se sun varaama on pätevä ja suostuu tulemaan niin tottakai otatte hänet. Kukaan voi rempan keskellä kuukausikaupalla asua.

MjAxMi02ODAzZWQyMGZhNjk3MzZm.png

Jos kyse on vain pienistä rästihommista, kuten kirjoitit, niin ei kai siltä remppaäijältä nyt ihmeitä vaadita. Huono siis toi miehes selitys, ettei luota työn jälkeen.

Et ainakaan luovuta! Sanot miehelle että tämä remppamies tulee, piste. Miehellä oli mahdollisuus hoitaa asia, eipä hoitanut niin sinä hoidat.

Nimimerkillä: 2 vuotta ilman niitä helevetin kattolistoja, makuuhuoneen tein itse.

P.s. Jiirit on NIIIIIN perseestä, jos ei osaa.

Yhteistyössä