Remontoineet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maalari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pysy kaukana lasikuitutapetista! Osta sitä "paperista" maalattavaa tapettia tai sitten maalaat jo seinissä olevat tapetit. Näin itse tein, kun kyllästyin tapetteihin, maalasin pari kertaa päälle ja avot, on hienoa :)

eiks vanha tapetti kannata ottaa irti alta, jos se on vaik irti seinästä tai kuprullaan? lasikuitutapetissa on se "huono puoli", et jos sen haluaa joskus vaihtaa, ni pitää tasottaa koko seinä tai laittaa uus levy. irti sitä ei saa.

Pohjatyöt on tehtävä kunnolla, muuten lopputulos ei ole kaunis. Ehdottomasti vanha tapetti ensin alta pois! Nykyään on semmoista vanhan tapetin päälle levitettävää tököttiä, jonka annetaan vaikuttaa ja sitten poisrepiminen onkin lastenleikkiä. Älä jätä vanhaa tapettia alle! Työ toki sen poistamisessa on, mutta lopputuloksen kannalta on ehdottomasti parempi ensin ottaa vanha tapetti pois huolellisesti ja sitten vasta uutta päälle =).

Ootko nyt ihan varma että varmasti haluat lasikuitutapettia? Itse olen monesti kironnut sitä henkilöä joka a) keksi tuon hirvityksen ruutukuvioisena b) tapetoi sillä puolet asunnostamme TASOITTAMATTOMILLE SEINILLE :mad:

Onneksi se on nyt piilossa paperisen kohokuviotapetin alla.

Yhteistyössä