Elikä siis remointoitteko raskausaikananne? Eli esim. maalasitte ja kannoitte raskaita tavaroita.. Tai onko joku tuttunne tehnyt näin? Ja onko siitä ollut haittaa vauvalle? Kiitos jo etukäteen vastanneille! :flower: =)
tarkotin kyllä kaljakoreja, mutta sormet ei pysyny ajatuksen tahdissa....Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 21:20 honiska kirjoitti:mä maalasin kesällä jotain kuukaus ennen synnytystä, ja laskettuna aikana kannoin kalakoreja varmaan parikymmentä autosta talliin. purjehdin myös koko kesän, ja hypin veneen kannella ihan samalla tavalla ku ennenkin, moottoripyörällä kuljettii vielä viikko ennen synnytystä. sit ajopuku ei enää menny päälle.
alkuraskauden olin vielä töissä postituksessa, jossa saa kyllä kantaa raskaita paketteja.
raskaus ei ole sairaus mun mielestä. mahan "päälle" ei tietenkään saa mitään nostaa ja noissa maaleissa kannattaa tarkastaa kemikaalit ettei tuu mitään. tosin nykyään maalit on suht vaarattomia, jos huolehtii tuuletuksesta kunnolla. selkää kannattaa varoa, jostain kuulin että rikki mennyt selkä hankaloittaa synnytystä?
tuli mieleen että mulla oli silloin -04 laskettu aika elokuun alussa, ni touko-kesäkuun vaihteessa muutin meidät uuteen asuntoon, mies oli silloin merillä. toki sain kantoapua, mut maalailin sisäpintoja ja pakkasin kaiken itse, ja myös suurimman osan kokosin ja laatikot kannoin melkein kaikki. huonekaluihin ja kaikista isoimpiin ja painavimpiin laatikoihin sain apua.Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 21:33 vaahtera kirjoitti:meil oli rakentaminen ja vauvan odotus yhtäaikaa. muutto uuteen taloon ja vauva syntyivät yhtä aikaa eli pakkeloin, maalasin, kannoin tavaraa jne. voinnin mukaan vaan remonttiin mukaan!!