Nautin suuresti siitä, että naiseni luottaa minuun niin paljon, että alistuu piiskaukseen silloin, kun katson hänen sitä tarvitsevan. ... Hän naisena myöntää tarvitsevansa sitä, ja itse miehenä tunnen itseni hyvin mieheksi, kun annan hänelle sitä, mitä hän tarvitsee. Ja myönnettävähän se on, että se on myös erittäin kiihottavaa. Jossakin alkukataisessa mielessä suhteemme tämä puoli on korostanut sukupuolierojen säilymisen tärkeyttä ja pitänyt osaltaan intiimielämämme kiihkeänä ja intensiivisenä. Miksei mies saisi olla vähän "luolamies" ja nainen vastaavasti "luolanainen" tässä tasapäistävässä maailmassa, jossa joskus tuntuu, että kaikkien pitäisi olla vain tehokkaita, sulupuolettomia suorituskoneita? Mielestäni nykynainenkin kaipaa turvallisuutta, ja miehen pitää pystyä sitä tarjoamaan, ja ainakin oma vaimoni tarvitsee näitä konkreettisiakin näyttöjä siitä, että teen kaikkeni suhteemme hyväksi, en esim. anna hänen oikuttelulla ja nalkuttamisella pilata kotimme QUOTE]
harmoniaa, vaan annan sitä piiskaa, minkä jälkeen asiat puhutaan selviksi ja taas on rauha maassa

.[/
Luin tämän viestisi jo aikaisemmin ja jäin miettimään vastausta.
En ole löytänyt mitään yhtä selvää syytä, mutta hahmottelen ajatuksiani tähän: olen vastuullisessa työssä, päällikkönä suurehkossa yrityksessä.
Jotenkin on hyvin helpottavaa luovuttaa valtikka miehelle kotona. Tällä tarkoitan sitä, että tiedän miehen tekevän kaikkensa minun hyvinvointi ja onnellisuuteni vuoksi. Hän lisäksi suojelee parhaansa mukaan minua ja perhettä. Ja tekee ratkaisunsa meidän hyvinvointiamme ajatellen. Toki kaikki isot päätökset teemme yhdessä, alkaen seuraavasta lomakohteesta... mutta ne ratkaisut, jotka hän tekee, hän tekee perheen vuoksi. Minun ei tarvitse enää kotona tehdä kaikkia ratkaisuja perheen hyvinvointia ajatellen, vaan voin luottaa siihen, että mies pitää siitä huolen.
Ja tähän liittyy se, että hän on perheen pää ja tarpeen vaatiessa pitää myös minut kurissa. Eli antaa vitsaa jos raivoan päiväkausia, kiukuttelen turhasta pitkään, soitan suutani ärsytystarkoituksessa jne. Piiskauksen jälkeen harrastamme hyvää seksiä ja sen jälkeen perheeseemme palaa rauha ja kaikkien olo on helpompi.