M
Minna
Vieras
Täällä on paljonkin puhuttu piiskasta osana parisuhdetta ja olen mielenkiinnolla keskusteluja lueskellut. Olen itse neljänkympin puolivälissä oleva rouvasihminen ja meillä on piiskaus ollut osa -ja tärkeä osa- suhdetta jo vuosikausia. Alkoi siitä, kun mies joskus jostain hänen mielestään turhasta asiasta naputtaessani sanoi, että hänen tekis mieli antaa mulle remmiä perseelle. Jostain syystä kiihotuin siitä ja kohta seuraavan vastaavan tapauksen yhteydessä sama tositui ja silloin sain vähän esimakua tulevasta, kun mies ottii ranteesta kiinni, kiepautti mut etukumaraan ja antoi muutaman lujan litsarin pyllylle. Sen jälkeen tuli ilmoitus, että seuraavalla kertaa saisin kunnolla pyrstölleni. -Jännitti ja kiihotti, vaikka olinkin aika hämmentynyt. Samalla viikolla sitten se toteutui: soitin pikkuisen provaokaatiomielessä suutani ja ärsytin puolitahallani, ja niinhän siinä kävi, että mies riisui vyönsä ja veti mut polvilleen poikittain. Kun rimpuilin ensin vastaan, hän veti vielä housuni alas ja piiskasi lujasti paljaille pakaroille. Kipeää teki, mutta samalla tajusin, että tarvitsin sitä, ja sovimme, että jatkossakin hän voi niin tehdä.
Jotenkin vieläkin tavallaan häpeän tätä, mutta samalla nautin. Ehkä kaipaan rajoja toisinaan impulsiiviselle ja äkkipikaiselle luonteelleni? Olen vähän kontrollifriikki myös ja ehkä tarvitsen sitä, että joskus joku muu -eli mieheni- ottaa kontrollin käsiinsä; en tiedä...
Nykyään saan piiskaa ehkä pari kertaa kuukaudessa, joskus useamminkin ja aina syystä. Tosin joskus sängyssä mieheni piiskaa minua myös huvikseen, mutta silloin se on lähinnä leikkimielistä läpsäyttelyä.
Viimeksi eilen sain selkääni, kun edellisen päivän paha tuuleni ei muuten mennyt ohi ja mies totesi, että taitaa olla kurinpalautuksen paikka... perhoset lepattivat mahassani jo siinä vaiheessa, kun näin tuon tietyn ilmeen hänen silmissään ja tiesin, mitä on tulossa. Kun vyön solki kilahti ja mies tarttui käsipuoleeni, seurasin häntä vastaanpanematta makuuhuoneeseen ja annoin kaiken tapahtua. Jälkeenpäin, rakastelun jälkeen, makasin raukeana pää hänen rintaansa vasten ja tunsin kaiken pahan tuulen väistyneen. Olin omalla paikallani...
Jotenkin vieläkin tavallaan häpeän tätä, mutta samalla nautin. Ehkä kaipaan rajoja toisinaan impulsiiviselle ja äkkipikaiselle luonteelleni? Olen vähän kontrollifriikki myös ja ehkä tarvitsen sitä, että joskus joku muu -eli mieheni- ottaa kontrollin käsiinsä; en tiedä...
Nykyään saan piiskaa ehkä pari kertaa kuukaudessa, joskus useamminkin ja aina syystä. Tosin joskus sängyssä mieheni piiskaa minua myös huvikseen, mutta silloin se on lähinnä leikkimielistä läpsäyttelyä.
Viimeksi eilen sain selkääni, kun edellisen päivän paha tuuleni ei muuten mennyt ohi ja mies totesi, että taitaa olla kurinpalautuksen paikka... perhoset lepattivat mahassani jo siinä vaiheessa, kun näin tuon tietyn ilmeen hänen silmissään ja tiesin, mitä on tulossa. Kun vyön solki kilahti ja mies tarttui käsipuoleeni, seurasin häntä vastaanpanematta makuuhuoneeseen ja annoin kaiken tapahtua. Jälkeenpäin, rakastelun jälkeen, makasin raukeana pää hänen rintaansa vasten ja tunsin kaiken pahan tuulen väistyneen. Olin omalla paikallani...