Relaatiot 24

  • Viestiketjun aloittaja Mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti
ideaton
öö miten ton massachutesin saa auki levyssä... se nyt eniten vajaa.. eli tuolta au-on.. eteenpäin varmaan? entä wh..ch.. jatko tai mu.vi.. jatko? luonnonkatastrofissa laava 16 ja siitä 7.... voodoo 11 ja haiti 6 4
 
ideaton
myös satakunta ässäpelaajien yhdistävä ja aust... jatko viivalle 7? radiokanavien jatkot 7 5 ja 5 3, ei oo tainnu olla vihjeitä? myös vuoden markku haussa, olevinaan syöttänyt jokaisen mahdollisen markun :(
 
enya
No niin, korjataan nyt vähän noita mun vihjeitä, kun muistin väärin. :D Maverick 5+4+2 on toinen elokuva eikä mikään laulu.
juu huomasin sen ja sainkin ylemmillä vinkeillä aikas hyvin..

Jack Bauer :
filmi 11+9
taivalv 12+15
taivalv 11
pierre ber 6+15


nämä sanat kaipaisi aukaisevaa vinkkiä,saisi nuo loput sanat sen jälkeen vielä ja sitten ois rela valmista..
voisiko joku avittaa vinkeillä?
 
öö miten ton massachutesin saa auki levyssä... se nyt eniten vajaa.. eli tuolta au-on.. eteenpäin varmaan? entä wh..ch.. jatko tai mu.vi.. jatko? luonnonkatastrofissa laava 16 ja siitä 7.... voodoo 11 ja haiti 6 4
Joo, au-on:sta ylös ja sit taas alas on mass...

wh ch jatko minnepäin? Siellä on esittäjää, ajankohtaa ja levytyyppiä. Mu vi jatko on tv-kanava jolla näitä paljon esitettiin.

Laava 16 on tulivuori ja 7 on se maa missä se on, vinkkinä Skandinavia. Voodoo 11 löytyy wikistä kun tarkkaan katsoo, haiti 6+4 on laulaja.
 
newman
Jack Bauer :
filmi 11+9 - mene wikissä Av-sivulle, siellä on sana, joka tarkoittaa "äänen ja kuvan yhdistävää esitystä", laske siitä 11 viimeistä kirjainta niin sulla on alkuosa tohon, 9 on kulttuuri, sehän on jo aiemmin sanottu suoraan. Muulla tavalla mä en osaa tätä vihjata.
taivalv 11 - yhdistä heiteltävä muoviläpyskä + "rikkaiden reikäpallopeli"
 
Itkupotkujaraivari! Ihana relaatio. :D Oikeesti, yks parhaista. Mutta apuja silti tarttisin vielä...

Suvas:
Anda -> 9 -> Burgu
Se tulenjohto 9!!! Arrrrgh kun ei käy patterit ja upseerit ja yksiköt ja ja ja sitten kun ei vielä tiedä aihealueesta mitään. Ukollekin on jo soitettu, mutta sen tietämys loppu tulenjohtoon. :headwall:

Uhkapelit: ven. rul. 7 sinne oikealle, oon missannut tän?

Rullakebari: 8+8 mikä yhdistää kystan, mutaation ja suoliston?

Katastrohvi: Laby 15 ja siitä jatkuva 5 rajalle (se läpinäkyvä jatko on)?

Madonna: Unic -> 10
Se pitkä luolamadiksesta... mistä tän löytää? Ja mikä se on? Wiki on kohta kahlattu puhki.

Siinä nyt relaation yläosasto... kaks alinta riviä, niistä kans puuttuu pari/ruutu.
 
"Pelaaja"
Uhkapelit: ven. rul. 7 sinne oikealle, oon missannut tän? Laita englanniksi, on yhden laulajan kappale

Rullakebari: 8+8 mikä yhdistää kystan, mutaation ja suoliston? Tämä on yksi sairaus

Madonna:
Se pitkä luolamadiksesta... mistä tän löytää? Ja mikä se on? Wiki on kohta kahlattu puhki. Eiköhän se ollut siellä wikissä. Tai sitten mainittuna jomman kumman museon sivulla jossa noita on.

Siinä nyt relaation yläosasto... kaks alinta riviä, niistä kans puuttuu pari/ruutu.
Nuo ihan ulkomuistista.
 
Kiitos! :D Nyt hävettää ton luolamadiksen kanssa - arvaa vaan kuinka monta kertaa oon tuonkin sivun lukenut? Kiitos, että joku jaksaa olla kärsivällinen ja neuvoa idioottia :D

Ja toinen on toi venäläisen ruletin seiska. Huhhuijaa, ja minä kun kaikkien vinkkien kohdalla luulin tarkoitettavan sitä revosta seuraavaa... voivoi :ashamed: Kiitos sinulle :flower:
 
amy55
Pelaakohan tätä enää kukaan? Mulla on kuusi sanaa ratkaisematta:
BAUER:
Sub 5+8 vastasanakin on, mutta mistä tätä voi hakea, onko merkki vai kuski vai mikä?
IIjoki- 5
Taivalv 12+15 , onko toi eka sana taival:n ??
LUONNONKATASTROFI: ylös 9+13
MADONNA: Seiskasta 11 , alkaako lotto-sanalla?
MOI: Cur 5+2+10, enkkuwikistä piti vääntää, mutta ei osu minun silmiini

Voin muissa auttaa.
 
"sohvi"
Pelaakohan tätä enää kukaan? Mulla on kuusi sanaa ratkaisematta:
BAUER:
Sub 5+8 vastasanakin on, mutta mistä tätä voi hakea, onko merkki vai kuski vai mikä? suomalainen rallikuski M.H.
IIjoki- 5 sanon suoraan Jurmu
Taivalv 12+15 , onko toi eka sana taival:n ?? taivalv:n sei.puis.
LUONNONKATASTROFI: ylös 9+13 koral. haalist.
MADONNA: Seiskasta 11 , alkaako lotto-sanalla? ei ala, tarkoittaa ohjelmapaikkaa vinkiksi ko ka
MOI: Cur 5+2+10, enkkuwikistä piti vääntää, mutta ei osu minun silmiini tää puuttuu

Voin muissa auttaa.

Voitko auttaa näissä:
Lentopallo:
tot ja fil välinen 12
matkap. 8
tuomas 8+6 ja siitä ylös 8
Na ja Mo välinen 14 on monta kertaa jo vinkattu , mutta en ymmärrä

Lohi:
alaska 5+6
NY ja kalar. välinen 5+4
vapaak 4

Meiju:
Hertt 12

Uhkapeli:
che 5
roskar. 3

katastrofi:
hav ja laav välinen 8
argo-lai 5 (alas)

Moi:
cur 5+2+10

Videopeli:
ver.tuk 12+10

Bauer:
har-areen 8

Osaa on vinkattu jo moneen kertaan, mutta en vaan tajuuuuuuuuuuuuu, saa vääntää paksusta langasta.
 
amy55
[QUOTE="sohvi";23512883]Voitko auttaa näissä:
Lentopallo:
tot ja fil välinen 12, alkaa ruotsin kielen koulu-sanalla
matkap. 8 , tunnettu merkki
tuomas 8+6 ja siitä ylös 8, tuttu sanonta tuomaasta, e...vä tuomas,
Na ja Mo välinen 14 on monta kertaa jo vinkattu , mutta en ymmärrä, molemmat kaupunkeja, laita valtio loppuun

Lohi:
alaska 5+6, jälkimmäinen on alaska
NY ja kalar. välinen 5+4, guuglaa seafood new york, ei ole kovin montaa 5+4 raflaa
vapaak 4, Euroopan vapaakauppa-alue

Meiju:
Hertt 12, sarjakuva nimeltä Herttua

Uhkapeli:
che 5, suoraan: split
roskar. 3, suoraan KFC

katastrofi:
hav ja laav välinen 8,
argo-lai 5 (alas), kenen alus? löytyy suomi wikistä

Moi:
cur 5+2+10. löysin kuin löysinkin enkkuwikistä kohdasta Origins and history, herran nimi, klikkaa sitä niin saat noi kaksi merkkiä keskelle

Videopeli:
ver.tuk 12+10, suom wiki aika alussa

Bauer:
har-areen 8, suom wiki, katso gallerian kuvatekstejä

Osaa on vinkattu jo moneen kertaan, mutta en vaan tajuuuuuuuuuuuuu, saa vääntää paksusta langasta.[/QUOTE]

Multa puuttuu vielä kaksi:
Videopelin ja Bauerin välistä 5+8, onko automerkki vai mikä?
Bauer: Taivalvaara 12+15
 
amy55
[QUOTE="Sohvi";23513413]kiitos itselles Amy55 :) yhtä sanaa vailla, eli katastrofiruudun laavan ja havaijin välinen 8, mutta ehkä sen keksin joskus.... ;)[/QUOTE]

suomiwikiin molemmat sanat, ainakin mulle tuli ekan vaihtoehdon tekstissä P-alkuinen sana, siis ihan siinä hakutuloksessa!
 
"Pii"
Mä nyt tylysti tuun tänne kysymään Rellu 23 sanaa kun harmittaa, että se rellu on vain yhtä sanaa vajaa valmis enkä löydä vihjettä siitä kejusta enkä wikejä ja googlea selailemalla vaikka kuin oon yrittänyt. Taukoja olen pitänyt, mutta se sana vaan pilkkaa mua!! niin jos joku vois olla niin ihana, että vinkkais mulle sen?? PLIISS!!

MINERAALI oikealle 10, yhdistyy siniseen.
 
amy55
[QUOTE="Pii";23526674]Mä nyt tylysti tuun tänne kysymään Rellu 23 sanaa kun harmittaa, että se rellu on vain yhtä sanaa vajaa valmis enkä löydä vihjettä siitä kejusta enkä wikejä ja googlea selailemalla vaikka kuin oon yrittänyt. Taukoja olen pitänyt, mutta se sana vaan pilkkaa mua!! niin jos joku vois olla niin ihana, että vinkkais mulle sen?? PLIISS!!

MINERAALI oikealle 10, yhdistyy siniseen.[/QUOTE]

kyl toi löytyy suomiwikistä, laita molemmat sanat hakuun ja A:lla alkava sana, mulla se oli kymmenen ekan joukossa.
 

Yhteistyössä