"meeri"
Hynttyyt yhteen ruudussa serpentiinistä alas 16? En kertakaikkiaan saa siihen mitään!
Muuten oli aika helppo ruutu
Muuten oli aika helppo ruutu
Paitsi että yksi ehkä on sellainen, että sitä ei keksi. Yritän katsella keskustelua huomennakin ja auttaa tarvittaessa.Laatija pyytää anteeksi. Kommentoin jo Facebookiin seuraavaa:
Siellä on joitakin virheitä mutta en niitä nyt ala tässä kertomaan, etten paljasta mitään. Puuttuu joitakin viivoja, ei mitenkään merkittäviä, tuskin haittaavat ratkontaa. Myös pari kirjoitusvirhettä on, mutta nekään ei haittaa, sanat menee silti. Laitoin virheet kyllä sähköpostilla Kimmolle.
Ei se kerkeäootteko huomannut ? tuo meini ei ikinä auta, kertoo vain omiaa saavutuksiaan....
niinpä....jos 10 sekunnissa copupastaa yhden nimen niin sulla menee 15 min 90 ruutuun....mitähän pitäis auttaa? edellisessä relaatiossa en paljon muuta tehnytkään.. turha se on siellä valittaa jos ei osaa itse tehdä.. nyt menen oikeasti nukkumaan
Pelin läpäisy:
130 / 379 (34.3%)
Sijoitus:
19 / 119
9 9 6
4 9 13
5 6 9
tuo on tilanne, ja mulla ei ole vielä missään gizaa eikä linnaa joten niissä en ainakaan voi auttaa
kiits.. eli copypastaaminen ei tääs käy vaikka yleensä käy ;-)Älä copypastaa, kirjoita itse, muista välit ennen ja jälkeen - merkin.
Jos ei Saksaa ole kellään vinkata, niin vinkkiä muuta kautta?
Yksi tunnetuimmista roolihahmoista eli JV..kiits.. eli copypastaaminen ei tääs käy vaikka yleensä käy ;-)
Juha v 5+5 puuttuu multa, saisko vihjeitä