Relaatiot 20!

Ee
Laatija pyytää anteeksi. Kommentoin jo Facebookiin seuraavaa:
Siellä on joitakin virheitä mutta en niitä nyt ala tässä kertomaan, etten paljasta mitään. Puuttuu joitakin viivoja, ei mitenkään merkittäviä, tuskin haittaavat ratkontaa. Myös pari kirjoitusvirhettä on, mutta nekään ei haittaa, sanat menee silti. Laitoin virheet kyllä sähköpostilla Kimmolle.
Paitsi että yksi ehkä on sellainen, että sitä ei keksi. Yritän katsella keskustelua huomennakin ja auttaa tarvittaessa.

mitähän pitäis auttaa? edellisessä relaatiossa en paljon muuta tehnytkään.. turha se on siellä valittaa jos ei osaa itse tehdä.. nyt menen oikeasti nukkumaan
Pelin läpäisy:
130 / 379 (34.3%)

Sijoitus:
19 / 119

9 9 6
4 9 13
5 6 9

tuo on tilanne, ja mulla ei ole vielä missään gizaa eikä linnaa joten niissä en ainakaan voi auttaa

"meeri"
[QUOTE="ruu";22857421]miksi hynttyyt yhteen veijosen ILMISELVäT elokuvat ei sovi. kirjainmäärä ja kaikki täsmää, mutta EI SOVI vaikka kirjoittaisi oikein[/QUOTE]

Mie sain mahtumaan sinne 2 elokuvaa ja yhden roolihahmon. Kaipaatko vinkkiä?

ST
[QUOTE="ruu";22857421]miksi hynttyyt yhteen veijosen ILMISELVäT elokuvat ei sovi. kirjainmäärä ja kaikki täsmää, mutta EI SOVI vaikka kirjoittaisi oikein[/QUOTE]

Älä copypastaa, kirjoita itse, muista välit ennen ja jälkeen - merkin.

Jos ei Saksaa ole kellään vinkata, niin vinkkiä muuta kautta?

"meeri"
[QUOTE="meeri";22857350]Hynttyyt yhteen ruudussa serpentiinistä alas 16? En kertakaikkiaan saa siihen mitään!

Muuten oli aika helppo ruutu :)[/QUOTE]

Edelleen kaipailisin tätä... Osaisiko kukaan auttaa?

"vares"
mitähän pitäis auttaa? edellisessä relaatiossa en paljon muuta tehnytkään.. turha se on siellä valittaa jos ei osaa itse tehdä.. nyt menen oikeasti nukkumaan
Pelin läpäisy:
130 / 379 (34.3%)

Sijoitus:
19 / 119

9 9 6
4 9 13
5 6 9

tuo on tilanne, ja mulla ei ole vielä missään gizaa eikä linnaa joten niissä en ainakaan voi auttaa
niinpä....jos 10 sekunnissa copupastaa yhden nimen niin sulla menee 15 min 90 ruutuun....

eli sun on pakko valehdella että teit 120 sanaa muutamassa minuutissa ja sit alko "väsyttämään" kun oli niin "helppo"

Yhteistyössä