Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nooralle:

Metalli:
Savi 7
Pun.o... 7

Lappi:
Mäkihyp..... 5 7

Veikkaus:
Sleepy 8 6 -> Tais olla tämäki biisi
Nykä... 4 5 5 -> Matin biisi
Varas 11 -> Percy Jackson

Matelija:
Kroko 12 -> Tää oli joku laji, alkaa V:llä.

Tv-ohjelma:
6 5 2 3 --> Kato Subin wiki, kotimaisten ohjelmien lista
7 6 -> Tän keksit varmasti ton edellisen jälkeen
11 -> Samoin tän

Ase:
So..kir... 8 -> Kuuluisa SoKir, intiaanit käyttää
Pyss. 10 -> Utrion nimi eteen ja sitten toi sana :D
Ukko rake... 6 3 -> Käännät noi englanniksi

1970
7 6 -> Lasten tv-ohjelma, tyypillä oli mm. robotti joka oli rakastunut häneen
12 9 Tapahtui Helsinki-Pasila -välisellä junarataosuudella, ekassa sanassa lintu
4 6 -> Jäniksestä kertoka kirjasarja
auto 2 3 -> Marimekkokuosi
afro 9 -> Päässä on tämmönen

Lemmikki:
kie.. 7 -> Jos sulla on se ylempi tähän tuleva ni se lukee wikissä, aloha aloha.

Tibet 8 -> Sanon suoraan ku tähän en muista enää suorilta käsin vinkkiä, shigatse
8 6 -> Jos sulla on se alhaalta tuleva sana ni googlaa ne, on suomalaisen tyypin tekemä laulu.
13 viivalla -> Eti wikistä Tibet ja valley (enkku) ja sieltä löytää

Talvi
Lumi 9 -> Rakennetaan palloista ja sinne sisälle voi sitte pistää kynttilän

Eurooppa
Maked.... 15 -> Kun tää ano jäsenyyttä ni tää vois vaikka olla se "paperi" minkä se täytti

Kerro jos tarvit vielä rautalankaa. :D

"Eva"

saisko rautalankaa hugo 10 ja steen 3+5

mä en lyödä 3+5 googlesta kuin steenin terroristin ja jarden träkin lyriikoita.. no löytyhän se sieltä kun vaihtoi kieltä :D

ja hugon vitosille en keksinyt mitään synonyymejä edes googlen avulla joissa ois 10 kirjainta jos niitä käsittelee sanoina - jos taas ajattelee sillä mitä ne on niin.. ei oo kymmenkirjaimisia nekään sanat.. yhen keksin 10 kirjaimisen, ei ollut se

Viimeksi muokattu:
"Eva"

mä en lyödä 3+5 googlesta kuin steenin terroristin ja jarden träkin lyriikoita..

ja hugon vitosille en keksinyt mitään synonyymejä edes googlen avulla joissa ois 10 kirjainta jos niitä käsittelee sanoina - jos taas ajattelee sillä mitä ne on niin.. ei oo kymmenkirjaimisia nekään sanat.. yhen keksin 10 kirjaimisen, ei ollut se

http://fi.wikipedia.org/wiki/Halla_(maalaus)

"Eva"

mä en lyödä 3+5 googlesta kuin steenin terroristin ja jarden träkin lyriikoita..

Hae tuo ilman sitä ykköstä ja sillä toiselta puolelta tulevan sanan kanssa, saat kaupungin ja sitte sen kaupungin ja Steenin avulla pitäis ainaki löytyä. Voi olla että löytyy enkkuwikistä vaan jos käännät noi enkuksi ja haet suoraan niilläki.

Hugo 10 mullaki edelleen hakusessa. /EDIT Okei ei oo enää. :D Mutta miksei tossa menny viivaa suoraan siitä teoksesta tohon, hämäs liikaa.

Viimeksi muokattu:
"Eva"

no onko sulla steen1 3+5 se vastakappale 5 siihen?
sen sai sieltä Uskonto ruudusta...

[QUOTE="Lelle";22829843]Patsas : Obe...6
New York: Manhattan ylös 6 +8
Juha Vainio: 8+8 alas
Kirjailija: suoraan 5+7 ja sen jatko ...... (6) ........... (11)
uskonto: ylös 11[/QUOTE]

samat puuttuu, onko sulla jo se 16 vasemmalle alaviistoon 1970-luvussa

[QUOTE="Lelle";22829843]Patsas : Obe...6
New York: Manhattan ylös 6 +8
Juha Vainio: 8+8 alas
Kirjailija: suoraan 5+7 ja sen jatko ...... (6) ........... (11)
uskonto: ylös 11[/QUOTE]

eli koitatko sieki vinkata mulle tota pyssystä lähtevää 10 ja tiibetin 8 :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22829935:
ku en käsitä niin en käsitä :D

Pistä se vasemmanpuoleinen sana enkuksi ja steen googleen, niin pitäis olla ekojen joukossa. :)

Oisko vinkkiä ravintola 10? Oon kokeillut jo kaikki wikiin listatut ravintolat ja keksinyt kasan omia...

Uusimmat

Yhteistyössä