Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
"Eva"
[QUOTE="Lelle";22822830]Onko sulla se ......-....... (14) ? jos on niin saako vinkkiä.[/QUOTE]

vuoristo 16 - mitä sillä vastasanalla tehdään

en saanut tuolla vinkillä,vaikka tiijä mitä sillä tehdään mutta missämuodossa toi pitäs olla ja millä sanalla alotus ylemmällä vai alemmalla? :D

14 ,tämä oli väliviivallinen.. "asunto/oleilutila" liittyen 5 kirjaimiseen

"Lelle"
[QUOTE="Eva";22823033]vuoristo 16 - mitä sillä vastasanalla tehdään

en saanut tuolla vinkillä,vaikka tiijä mitä sillä tehdään mutta missämuodossa toi pitäs olla ja millä sanalla alotus ylemmällä vai alemmalla? :D

14 ,tämä oli väliviivallinen.. "asunto/oleilutila" liittyen 5 kirjaimiseen[/QUOTE]

Aloita ylemmällä sanalla.

Kiitos, tuo alempi 10 vielä hakusessa.
Samoin pääsanasta lähtevät 5+7+5 (tätä kyllä jossain kohtaa taidettiin vihjailla jo?) ja 9 alavasemmalle.
mie laitoin ne 2 sanaa googleen niin löysin ainaki huutisilmotuksia jossa mainittu toi puuttuva sana :D
5+7+5 on kans suoraan siltä wikistä alinpana listassaan muistaakseni
9:ki löytyy siitä listasta mut kirjotettu erilailla, eli vaihda kam... toiseen sanaan

[QUOTE="Vieraileva tähti";22823029]Näihin on varmaan tuolla jossain annettu vinkkejä ja vinkkejä aiemmin pyytelin, mutta tietääkseni niitä en saanu, mutta jos nyt tärppäis.:)

Eli maaseutu-ruutu ja pääsanasta lähtevät
9(vasen) tätä harjoitetaan maaseudulla
16(oikee) liitto
10 (oikea) en osaa vinkata muuten ku et asutuskeskus
M S 14+6

Noihin ainakin, muita yritän vielä etsiä itse.:)[/QUOTE]

en osaa tota viimestä vinkata joten en ees yritä

"Vieraileva tähti"
Miten mä en keksi tota Lyp...Jak.... 12, vihje sanoo,että helpottaa lypsämistä, mutta mä en kyllä keksi mitään muuta, joka helpottaa lypsämistä (kumara-asentoa), kun ton lyp...jak.... Mikä piip se voi olla (ja oon ollu monesti lypsämässä, jopa parsinavetassa ja opiskelen vielä maatalousalaa. Just joo, tuleva alan ammattilainen oikeen. :D)

[QUOTE="Vieraileva tähti";22823105]Miten mä en keksi tota Lyp...Jak.... 12, vihje sanoo,että helpottaa lypsämistä, mutta mä en kyllä keksi mitään muuta, joka helpottaa lypsämistä (kumara-asentoa), kun ton lyp...jak.... Mikä piip se voi olla (ja oon ollu monesti lypsämässä, jopa parsinavetassa ja opiskelen vielä maatalousalaa. Just joo, tuleva alan ammattilainen oikeen. :D)[/QUOTE]

mee jakkara wikiin niin löydät vastauksen :D (muista vastaan tuleva ja... sana, unohda se jo... sana)

absolutisti
[QUOTE="Vieraileva tähti";22823105]Miten mä en keksi tota Lyp...Jak.... 12, vihje sanoo,että helpottaa lypsämistä, mutta mä en kyllä keksi mitään muuta, joka helpottaa lypsämistä (kumara-asentoa), kun ton lyp...jak.... Mikä piip se voi olla (ja oon ollu monesti lypsämässä, jopa parsinavetassa ja opiskelen vielä maatalousalaa. Just joo, tuleva alan ammattilainen oikeen. :D)[/QUOTE]
Kyseessä on sama istuin, vaihdat vaan etuosan

Laahaan täällä perässä ja oon ihan pihalla noista Tiibet-sanoista.

Mistä tuo asumus/oleskelutila löytyisi? (14)
Himalajasta alas 6 (vastakappale on, mutta tätä ei löydy :()

Talvi-ruudun tie 7 ja 8, mistä haen?

Jos joku ehtis auttaa eteenpäin muakin...

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22823070:
mie laitoin ne 2 sanaa googleen niin löysin ainaki huutisilmotuksia jossa mainittu toi puuttuva sana :D
5+7+5 on kans suoraan siltä wikistä alinpana listassaan muistaakseni
9:ki löytyy siitä listasta mut kirjotettu erilailla, eli vaihda kam... toiseen sanaan
Häh, oonko mie ihan sokea kun ei tuolla listoilla näytä olevan yhtäkään 5+7+5 -kohtaa.

Yhteistyössä