"Lelle"
Monella tuntuu olevan tuo tv ruutu täynnä.
Saisiko vinkkiä .. (2) ......... (9) ja sen jatkoon.
Saisiko vinkkiä .. (2) ......... (9) ja sen jatkoon.
ei sitä aina huomaa,vaikka sen lukisikin pariinotteeseen.. allekirjoittaneellekin käynyt sama moka.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22822564:monestikohan olin jo tonki lukenu :ashamed:
Onko sulla lyp... ja... alaspäin olevasta lähtevä ....(4)?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22822814:mieki nyt tungen oman listan puuttuvista (näette sitte et onko mulla jotain joka teiltä puuttuu ja päinvastoin):
1970-luku:
keskeltä 6 (en löytäny ainakaan vielä) - erittäin suosittu jenkki saippuasarja
12+9
13
4+6
kisa 8+9
auto 8
kal.. 5+4
ruoka:
japani 13
kala 6+6 (en keksiny vieläkään)
ase:
sota 9
ja...jo.. 10 ja 12 - mihin suuntaan 10?
maaseutu:
lyp..ja.. 12 - unohda sen ja... jo...
maatila 8
re..ka... 11
lemmikistä samat ku muiltaki (jos joku ei oo keksiny nyt jotain)
tiibet:
keskeltä 14,8, 13, 13, 8+6
lh... 6+6 - kuuluisa tiibettiläinen
talvi:
keskeltä 10, 10, 5
lumi 9 (alas)
uni 6 ja 9
suk.... 1
enkä jaksa enempää listata, no noista puuttuu eniten
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22822814:mieki nyt tungen oman listan puuttuvista (näette sitte et onko mulla jotain joka teiltä puuttuu ja päinvastoin):
1970-luku:
keskeltä 6 (en löytäny ainakaan vielä)
12+9
13
4+6
kisa 8+9
auto 8
kal.. 5+4
ruoka:
japani 13
kala 6+6 (en keksiny vieläkään)
ase:
sota 9
ja...jo.. 10 ja 12
maaseutu:
lyp..ja.. 12
maatila 8
re..ka... 11
tiibet:
keskeltä 14,8, 13, 13, 8+6
lh... 6+6 nykyinen dalai lama
talvi:
keskeltä 10, 10, 5
lumi 9 (alas)
uni 6 ja 9
suk.... 1
Joo, on simppeli! Minkähänlaista metallia se seppä käsittelee?tämä on taas varmaan joku tosi simppeli, mut ei vaan aivot toimi eli:
Metalli-ruutu: seppä 9
tuossa vielä lisää hiemanAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22822814:mieki nyt tungen oman listan puuttuvista (näette sitte et onko mulla jotain joka teiltä puuttuu ja päinvastoin):
1970-luku:
keskeltä 6 (en löytäny ainakaan vielä) -helpotetaan että D-alkuinen,pitäisi löytyä tv kanavan wikistä
12+9
13
4+6
kisa 8+9
auto 8
kal.. 5+4
ruoka:
japani 13 - tämän saa helpoiten kun tiibet ruudusta saa parit sanat alle..
kala 6+6 (en keksiny vieläkään) - tämä löytyy 6+10 herran sivulta
ase:
sota 9
ja...jo.. 10 ja 12
maaseutu:
lyp..ja.. 12 - tarvitaan kun pitempään kumarassa lypsetään,eli helpottamaan touhua
maatila 8 - wikin 2 rivillä tulee vastaann
re..ka... 11
tiibet:
keskeltä 14 ,tämä oli väliviivallinen,"asunto/oleilutila"
8, 13, 13, 8+6
lh... 6+6
talvi:
keskeltä 10, 10, 5
lumi 9 (alas)
uni 6 ja 9
suk.... 1
muistaakseni toi vaatekappale löyty sieltä1970-luvun wikistä, siitä voitki päätellä sit ne 10, annan sit lisää vinkkiä jos et keksi...tT, sittenhän sulla on noi 70-luvusta lähetvä 17 ja sen alapuoliset kympit? Heitätki vinkkiä mistä päin ees kannattaa lähteä hakemaan näitä, selasin vasta yrityksen sivulla kuosit läpi ja ykskään ei tärpänny.
Toi kala 6+6 on vissiin joku kirja, voisin sanoa että vastakohta "maiden pahoille ruuille".
ei vkl vaan ... ja siitä kyl ton juu.. keksit hetiSaisko vielä vinkkiä pressa-ruudun yhdistyviin päi 4 ja juu 10?
Se ihme öljynsäilytysastia meni mulla myös vähän ohi...
Noni, kaikki muut raudat olinki jo kokeillut paitsi juuri tuota kiits.Joo, on simppeli! Minkähänlaista metallia se seppä käsittelee?
"Väriaine" olisi luonteva, mutta ei kelpaa. Samoin jauheesta lähtevät 9 ja 12.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22822953:ei vkl vaan ... ja siitä kyl ton juu.. keksit heti
ilmeisesti tiedät mistä väristä on kyse, mee sen wikiin niin löytyy vastausJoo, on simppeli! Minkähänlaista metallia se seppä käsittelee?
Olen aika paljon muita jäljessä, joten hirveästi ei ole paikkoja joissa voisin neuvoa... itselläni haussa tuosta vierestä se hapettuneesta raudasta lähtevä kasi. "Väriaine" olisi luonteva, mutta ei kelpaa. Samoin jauheesta lähtevät 9 ja 12.
Kiitos, tuo alempi 10 vielä hakusessa.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22822938:muistaakseni toi vaatekappale löyty sieltä1970-luvun wikistä, siitä voitki päätellä sit ne 10, annan sit lisää vinkkiä jos et keksi...
ja kiitos tosta kirjasta, yksikössä sen nimen muka näin