Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
"Eva"
Kirjailija:
kirjailija 2+2+4 sekä tämän jatke
meri 8
kirjailija 5+7 (vasen alaviisto)
karkki 10
karkki 6+11
porsas 5
porsas 5
porsas 12

onko kellään pääsanasta lähteviin antaa vinkkiä tai karkki sanoihin??

[QUOTE="Eva";22819179]Kirjailija:
kirjailija 2+2+4 sekä tämän jatke
meri 8
kirjailija 5+7 (vasen alaviisto)
karkki 10
karkki 6+11
porsas 5
porsas 5
porsas 12

onko kellään pääsanasta lähteviin antaa vinkkiä tai karkki sanoihin??[/QUOTE]

Mikä meri on? Ei tuu mitään erisnimeä vaan semmonen yleisnimitys. Muut noista on multaki hävöksissä.

"Noora"
Saisko vinkkiä

Patsas: Noi Havis Amanda 6+5:t meni kaikki silta-vinkit ym. ohi
Lomo.... 11
Obe.... 6
Ruutu..... 6
Ou.. 12
Hki sep. 12
veistos 12

Metalli:

Vesi 5
Nikk. 13
se... ja Fe välissä 9
7 2 8 8, ja 6 6 jotka yhdistyy Vainioon

Voin vinkkailla jos mulla on jotain

Ja tääkin taas enemmän tai vähemmän mukana. :)

Mitäköhän noi kirjailija-ruudun possut on. Ja tuo 2+2+4 ja 5+7...

emmatiikeri, ne pitkät vuoristo-sanat on toisia nimityksiä eräälle tuon vuoriston korkealle vuorelle.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22820423:
hukassa myös...

voitko antaa mulle rautalanka vinkin tohon ter.. ja ter. yhdistävään 10 :ashamed: kaikki mitä löydän ei sovi : / entä olisko sulla se väristä lähtevä 12+5
(siis metalliruutu)
Mulla on itelläkin tuo ter-ter hakusessa. :( Oon lukenut jo vaikka mitä ruostumattomista teräksistä, mutta nothing. No ehkä se vielä sieltä tulee..
12+5 on eräs tuolla värillä maalattu patsas ja siitä saa sitten sen seuraavankin veistos-ruudun sanan, mutta se siitä seuraava 6+0+6+5 on mulla hukassa.

Mulla on itelläkin tuo ter-ter hakusessa. :( Oon lukenut jo vaikka mitä ruostumattomista teräksistä, mutta nothing. No ehkä se vielä sieltä tulee..
12+5 on eräs tuolla värillä maalattu patsas ja siitä saa sitten sen seuraavankin veistos-ruudun sanan, mutta se siitä seuraava 6+0+6+5 on mulla hukassa.
toi 6+0+6+5 löyty suoraan tuosta jatkosana wikistä :) älä välitä tosta nollasta

"Manta"
Vihdoinkin koko ketju kahlattu läpi :D Se te-te on alkuun se ruostumaton ja loppuun te. Saisko apuja siihen junnuruudun 8+8 ja horosk 13 ei aukea. Mä meinasin hyppiä jo ilosta kun löysin apinanleipäpuun mut se ei ollut se :(

"Vieraileva tähti"
Apuvaa, en löydä mistään noita tv-ruudun sanoja (jotka tuolla jo vinkattiin, se ohjelma kyllä löyty, mutta siitä jatko 7+8 ja se talo 7+7 on hukassa). Muita vinkkejä?

Yhteistyössä