Raymond
10 löytyy 7:n täsmennyssivulta vaikka helposti tulee mieleen vain osa tuosta.onko sulla jo junnu vainiossa se alareunan kymppi joka liityy lasiin?
10 löytyy 7:n täsmennyssivulta vaikka helposti tulee mieleen vain osa tuosta.onko sulla jo junnu vainiossa se alareunan kymppi joka liityy lasiin?
on mulla se.. löytyy wikistä helposti ks sanaonko sulla jo junnu vainiossa se alareunan kymppi joka liityy lasiin?
Kiitos. Niin näytti olevan siitä 11:kinNikk 13 ainakin on vanha raha.
olen mie ainakin,hiljasta vaan onpi sanojen osalla, tiataa vaikeimmat sanat olla jäljelläenää ketään ratkomassa?
hukassa myös...Ja tääkin taas enemmän tai vähemmän mukana.
Mitäköhän noi kirjailija-ruudun possut on. Ja tuo 2+2+4 ja 5+7...
Mulla on itelläkin tuo ter-ter hakusessa. Oon lukenut jo vaikka mitä ruostumattomista teräksistä, mutta nothing. No ehkä se vielä sieltä tulee..Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22820423:hukassa myös...
voitko antaa mulle rautalanka vinkin tohon ter.. ja ter. yhdistävään 10 :ashamed: kaikki mitä löydän ei sovi : / entä olisko sulla se väristä lähtevä 12+5
(siis metalliruutu)
toi 6+0+6+5 löyty suoraan tuosta jatkosana wikistä älä välitä tosta nollastaMulla on itelläkin tuo ter-ter hakusessa. Oon lukenut jo vaikka mitä ruostumattomista teräksistä, mutta nothing. No ehkä se vielä sieltä tulee..
12+5 on eräs tuolla värillä maalattu patsas ja siitä saa sitten sen seuraavankin veistos-ruudun sanan, mutta se siitä seuraava 6+0+6+5 on mulla hukassa.