Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
kalevala ruudusta puuttuis suoraan keskeltä 6 ;)
Pohjois-Suomeen liittyy :whistle:
:flower:
Tiedätkö sä jotain Masista??? :attn: :attn: :attn:
on mulla sinne jotain
Pelkkänä silmänä... :xmas:

 
Bambi
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Tai tietääkö joku sitä toista vanhasta maksujutusta lähtevää, k-alkuinen mulla jo on...

*muoks* Google tiesi :) Tosin ojasta allikkoon, pari sanaa eteen päin ja taas jumii :D
No se 7 siinä k-sanan yläpuolella on toinen ao. maksuvälineeseen liittyvä mitta. Ja siitä sitten johtuu eräs kaupunginosa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Tai tietääkö joku sitä toista vanhasta maksujutusta lähtevää, k-alkuinen mulla jo on...

*muoks* Google tiesi :) Tosin ojasta allikkoon, pari sanaa eteen päin ja taas jumii :D
No se 7 siinä k-sanan yläpuolella on toinen ao. maksuvälineeseen liittyvä mitta. Ja siitä sitten johtuu eräs kaupunginosa.
Löysin tosiaan googlen avulla tään jo :)
Ja Tenon tytölle kiitokset! Pääsin taas jonkun verran eteen päin :flower:
 
minä hyppään kanssa mukaan, oma tilanne on
12 12 12 14 12
12 13 7 16 11
7
14 12
11

Mieluusti ottaisin apua, että saisin lisää ruutuja auki. Tuntuu, että olen minäkin ihan jumissa, ja toki autan, jos osaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
poikia3:
jelppaako mua sen verran et pääsisin tuosta tintti ruudusta sinne oikeelle
jeesi sinä mua alaspäin, jostain noista oikean laidan ruuduista?
ei mullakaan oo ne auki :/

mulla näyttää tältä
8 15 6 12 9
14 12 9 13 12
11 11
13
7
entäs toi kolmas rivi alhaalta, toinen vasemmalta, mistä sinne pääsee?


 
Onko joku saanut jotain tuohon Maakunnan tunnus -ruutuun? Oon hivenen pihalla siitä, mitä siinä edes haetaan. :eek: Pitääkö tässä nyt alkaa käydä läpi kaikki maapallon maakunnat ja toivoa, että sieltä ponnahtaisi silmille jotain tunnuksia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Onko joku saanut jotain tuohon Maakunnan tunnus -ruutuun? Oon hivenen pihalla siitä, mitä siinä edes haetaan. :eek: Pitääkö tässä nyt alkaa käydä läpi kaikki maapallon maakunnat ja toivoa, että sieltä ponnahtaisi silmille jotain tunnuksia?
tosi vähän mulla siinä on, on yksi lintu vaakunasta, yksi maakunta-laulu, josta täällä on jo kirjoitettukin. Ja noilla on auennut sitten pari sanaa lisää. Vaikea on se ruutu
 

Yhteistyössä