Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Oliko muilla äsken häikkää kaksplussan sivuilla? Piti tulla listaamaan puuttuvia sanoja ja sitten ei onnistunut ollenkaan. Jos nyt uusi yritys..

GM-ruutu

Peacemaker 9
Mitsubishi 4
Bayer 7
E:n liiga 15
Liverpool 6 ja siitä 10
Liverpool 9+7+2+3
mulla on samat tyhjät kuin sulla :(
lisäksi:
chevrolet 7
valioliiga 9+5
astra 5
kotka 8 ja 14

mulla kans tökki tää sivusto varmaan vartin....

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
toi bayer liittyy varmasti joten lääkkeisiin/apteekkiin mut en keksi sitä... ainaki näin voisin kuvitella siitä sanasta joka on yläpuolella...

mitsubishi löytyy wikistä otsikoista
Colt mulla kyllä on, mutta tuo toinen alempikin siis löytyy otsikoista?

 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
voisko joku vihdoinki vinkata et mihin se yövuoro oikein tulee |O mie veän kohta herneet nenään, enkä vinkkaa enää yhtään, ku ei mulle voida tuon vertasta vinkata (oon kysyny jo varmaan kolmesti :snotty: )
se on ihan keskellä ruutua vasemmassa reunassa, tulee r.h:sta

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
voisko joku vihdoinki vinkata et mihin se yövuoro oikein tulee |O mie veän kohta herneet nenään, enkä vinkkaa enää yhtään, ku ei mulle voida tuon vertasta vinkata (oon kysyny jo varmaan kolmesti :snotty: )
Leevi-ruutuun tulee vasemmalle puolelle ruutua erään näyttelijän ja myöhemmin ohjaajana tutun miekkosen kautta. :) Jos sanot mitä sulta sieltä alapuolelta puuttuu niin voin varmaan ohjastaa sut Yövuorolle asti.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Oliko muilla äsken häikkää kaksplussan sivuilla? Piti tulla listaamaan puuttuvia sanoja ja sitten ei onnistunut ollenkaan. Jos nyt uusi yritys..

GM-ruutu

Peacemaker 9
Mitsubishi 4
Bayer 7
E:n liiga 15
Liverpool 6 ja siitä 10
Liverpool 9+7+2+3
toi bayer liittyy varmasti joten lääkkeisiin/apteekkiin mut en keksi sitä... ainaki näin voisin kuvitella siitä sanasta joka on yläpuolella...

mitsubishi löytyy wikistä otsikoista
tyhmä kysymys mutta millä pääset otsikkoihin mitsubishissä?
mulla se lämää suoraan mitsubishin eikä anna mihinkään tekstiä "täsmennyssivut", joista yleensä oon päässyt otsikkosivuille :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
voisko joku vihdoinki vinkata et mihin se yövuoro oikein tulee |O mie veän kohta herneet nenään, enkä vinkkaa enää yhtään, ku ei mulle voida tuon vertasta vinkata (oon kysyny jo varmaan kolmesti :snotty: )
Leevi-ruutuun tulee vasemmalle puolelle ruutua erään näyttelijän ja myöhemmin ohjaajana tutun miekkosen kautta. :) Jos sanot mitä sulta sieltä alapuolelta puuttuu niin voin varmaan ohjastaa sut Yövuorolle asti.
no jos sen '62 ees sais niin pääsis vähän eteen päin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Oliko muilla äsken häikkää kaksplussan sivuilla? Piti tulla listaamaan puuttuvia sanoja ja sitten ei onnistunut ollenkaan. Jos nyt uusi yritys..

GM-ruutu

Peacemaker 9
Mitsubishi 4
Bayer 7
E:n liiga 15
Liverpool 6 ja siitä 10
Liverpool 9+7+2+3
toi bayer liittyy varmasti joten lääkkeisiin/apteekkiin mut en keksi sitä... ainaki näin voisin kuvitella siitä sanasta joka on yläpuolella...

mitsubishi löytyy wikistä otsikoista
tyhmä kysymys mutta millä pääset otsikkoihin mitsubishissä?
mulla se lämää suoraan mitsubishin eikä anna mihinkään tekstiä "täsmennyssivut", joista yleensä oon päässyt otsikkosivuille :(
siinä haussa on kaksi "nappia" siirry ja etsi.. etsi napilla pääsee otsikoihin, helpottaa huomattavasti
 
poikia3
Voi hitsit, kun mua harmittaa, pelaatte tätä koko ajan valtavalla vauhdilla eteenpäin. en varmaan saa teitä enää kiinni, eilen olin 15 sivua perässä. Tosin eipähän tullut vietettyä pääsiäistä pelkästään relaation parissa. Kävin Heurekassa ja eilen jopa leffassa lasten kanssa, sekä kävelyllä. Nyt vielä töissä ja illalla pääsen pelailemaan pariksi tunniksi.
 
Ronsku
oliko sulla emmatiikeri näitä???

Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Oliko muilla äsken häikkää kaksplussan sivuilla? Piti tulla listaamaan puuttuvia sanoja ja sitten ei onnistunut ollenkaan. Jos nyt uusi yritys..

GM-ruutu

Peacemaker 9
Mitsubishi 4
Bayer 7
E:n liiga 15
Liverpool 6 ja siitä 10
Liverpool 9+7+2+3
mulla on samat tyhjät kuin sulla :(
lisäksi:
chevrolet 7
valioliiga 9+5
astra 5
kotka 8 ja 14

mulla kans tökki tää sivusto varmaan vartin....
 

Yhteistyössä