Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Mä voisin tonne maakunta-ruutuun ottaa ne keskimaasta lähtevät 9 ja 10+8, sitten pohjm. ylös 7. Kiitos! :)
10+8 löytyy wikistä ja googlesta kun kirjoitat keskimaa, toi 8-kirj. on keskimaa
9 on kaupunki keskellä Suomea
ketä tuli Suomeen pohjanmaan kautta, siitä 7 kirjainta (miehille tää avautuu helpommin, nimim. sain apua ;) )

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
10+8 löytyy wikistä ja googlesta kun kirjoitat keskimaa, toi 8-kirj. on keskimaa
9 on kaupunki keskellä Suomea
ketä tuli Suomeen pohjanmaan kautta, siitä 7 kirjainta (miehille tää avautuu helpommin, nimim. sain apua ;) )
Kiitosta, ruutu täynnä! Jostain syystä olin tuota 7-kirjaimista kokeillut vain monikossa, eihän se siihen edes mahtunut. :LOL:
 
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Mä voisin tonne maakunta-ruutuun ottaa ne keskimaasta lähtevät 9 ja 10+8, sitten pohjm. ylös 7. Kiitos! :)
10+8 löytyy wikistä ja googlesta kun kirjoitat keskimaa, toi 8-kirj. on keskimaa
9 on kaupunki keskellä Suomea
ketä tuli Suomeen pohjanmaan kautta, siitä 7 kirjainta (miehille tää avautuu helpommin, nimim. sain apua ;) )
Nyt on pakko avautua. Mulla ei käynyt tuohon yhteyteen mielessäkään tuo kaupunki, koska siihen sopivampi relaatio olisi ollut vaikkapa se .....-..... (11).
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
joo siis en voinu mennä nukkuun...
mut ei mulle kyl avaudu toi keskimaa juttu tai toi pohjanmaa :headwall:
Ota vaikka Suomen kartta esille ja vilkaise, mikä kaupunki olisi suunnilleen Suomen keskellä. Tai jos sulla puuttuu se toinen, niin pistä wikiin keskimaa ilman väliviivaa ja se lukee siellä heti punaisella.

Ja Pohjanmaahan googlaa jotain tyyliin "tulivat pohjanmaan kautta suomeen", kyllä pitäisi löytyä. :)
 
absolutisti
Saisko näihin lisää rautalankavinkkejä;
Kiina 8 + 3 suuri johtaja titteli ja sukunimi. mikä muu titteli se voi olla kuin opettaja? johtajassa on liian vähän kirjaimia.
Mohammed 3 + "59" miehet näkee asioidessa siis häh?
Maakuntatunnus Pohjanmaa 7 ketä tuli suomeen pohjanmaan kautta, avautuu miehille helpommin. -> voisiko saada vinkit jotka avautuu naisille helpommin?? :D
 
absolutisti
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
joo siis en voinu mennä nukkuun...
mut ei mulle kyl avaudu toi keskimaa juttu tai toi pohjanmaa :headwall:
Ota vaikka Suomen kartta esille ja vilkaise, mikä kaupunki olisi suunnilleen Suomen keskellä. Tai jos sulla puuttuu se toinen, niin pistä wikiin keskimaa ilman väliviivaa ja se lukee siellä heti punaisella.

Ja Pohjanmaahan googlaa jotain tyyliin "tulivat pohjanmaan kautta suomeen", kyllä pitäisi löytyä. :)
kiitos :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
joo siis en voinu mennä nukkuun...
mut ei mulle kyl avaudu toi keskimaa juttu tai toi pohjanmaa :headwall:
Ota vaikka Suomen kartta esille ja vilkaise, mikä kaupunki olisi suunnilleen Suomen keskellä. Tai jos sulla puuttuu se toinen, niin pistä wikiin keskimaa ilman väliviivaa ja se lukee siellä heti punaisella.

Ja Pohjanmaahan googlaa jotain tyyliin "tulivat pohjanmaan kautta suomeen", kyllä pitäisi löytyä. :)
joo siis toi kaupunki oliki jo, mut mun aivot nyt ei kyl toimi koska siinä punases tekstis on 11+8 :ashamed:
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Vinkatkaas olut 7 + 7, niin saan ruudun valmiiksi ja pääsen nukkumaan :D
Tulee nimi, joka taitaa tunnetumpi muusta yhteydestä. Aiemminkin täällä taidettiin vinkata, että kuoli viime vuonna. (Sitä ei voinut olla huomaamatta.)
Miulla ei oikeesti ole mitään hajua, ketä ois kuollut viime vuonna. Ja wikin lista 2009 kuolleista on pitkä kuin nälkävuosi. Saako lisävinkiksi vaikka vuodenaikaa ja kansallisuutta?

 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Vinkatkaas olut 7 + 7, niin saan ruudun valmiiksi ja pääsen nukkumaan :D
Tulee nimi, joka taitaa tunnetumpi muusta yhteydestä. Aiemminkin täällä taidettiin vinkata, että kuoli viime vuonna. (Sitä ei voinut olla huomaamatta.)
Miulla ei oikeesti ole mitään hajua, ketä ois kuollut viime vuonna. Ja wikin lista 2009 kuolleista on pitkä kuin nälkävuosi. Saako lisävinkiksi vaikka vuodenaikaa ja kansallisuutta?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Olut

katopa sivun alalaita kirjallisuutta kohta

;)
 
Mä olisn täällä ratkomassa, kun ei sitten tarvinnu töihin lähteä. :wave:

Olen kyllä kaukana muista. Tässä mun tilanne

ok ok ok 4 1
7 7 18 9 13
5 12 13 8 7
12 14 14 12 7
7 7 18 ok 6








Ohje Etusivulle
Pelin läpäisy:
697 / 1001 (69.6%)

Vihjeet: 3 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
29 / 435
 

Yhteistyössä