• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Alppilan Gona
Alkuperäinen kirjoittaja smii:
Ja miten tämä: 1941 - Anteeksi, missä on Hollywood? pitää kirjoittaa, että sen saa menemään??
Tuntuu että joskus copypastet ei kelpaa, esim tuo väliviiva voikin pastetessa muuttua ajatusviivaksi. Suoraan kirjoittamalla on aina kelvannut. Sama kaikissa värssyissä.
 
Ronsku
Eilen en täällä ehtinyt kuin hetken käväistä, sijoitus on tippunut 10 huonommalle puolelle :/
tänäänkin "pitää" mennä kylään ;)

Mulla olisi vielä yksi ruutu eli sananmuunnos kiinni. Osaisitteko auttaa sinne? Tuntuu vaan että ne sitä ympäröivät ruudut on kovin tyhjiä juuri tuon ruudun ympärillä :(

Maanjäristys, haiti ja se lentokone, kaikista puuttuu just alaspäin lähtevät sanat, pääsisikö niistä alaruutuun? Tai sit Eastwoodista lähtee oikealle tai merestä oikealle 8, pääsisikö niistä sinne kulmaan? Vinkkejä otetaan vastaan kiitollisena :)
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Wikipediasta ettii lentokoneita, niin pääsee helposti sananmuunnokseen erään sarjakuvahahmon kautta ;)
Ainoa joka tulee heti mieleen, on Tenavien lentokonehöpsöttely, mutta Punainen paroni ja Sopwith Camel ei tuohon käy. On kai kyse jostain muusta hahmosta? Kumpaan ruutuun sarjakuvahahmo tulee, 9+4 vai 3+7?

 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Wikipediasta ettii lentokoneita, niin pääsee helposti sananmuunnokseen erään sarjakuvahahmon kautta ;)
Ainoa joka tulee heti mieleen, on Tenavien lentokonehöpsöttely, mutta Punainen paroni ja Sopwith Camel ei tuohon käy. On kai kyse jostain muusta hahmosta? Kumpaan ruutuun sarjakuvahahmo tulee, 9+4 vai 3+7?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_lentokoneista

 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Wikipediasta ettii lentokoneita, niin pääsee helposti sananmuunnokseen erään sarjakuvahahmon kautta ;)
Ainoa joka tulee heti mieleen, on Tenavien lentokonehöpsöttely, mutta Punainen paroni ja Sopwith Camel ei tuohon käy. On kai kyse jostain muusta hahmosta? Kumpaan ruutuun sarjakuvahahmo tulee, 9+4 vai 3+7?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_lentokoneista
ei paha luettelo ;) , tota mä äsken tavasinkin. Onneksi tuli älynväläys, muuten olisi äly lähtenyt tota listaa selaamalla. Sarjassamme "näin annamme helppoja vinkkejä" ;)

 
turskatti
ok 10 5 11 11
9 10 13 16 15
7 10 ? 9 11
10 12 6 14 12
8 11 13 5 12

Pelin läpäisy:
462 / 1001 (46.1%)

Vihjeet: 1 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
13 / 290


onko neuvoja, miten sais ton yhen luukun auki?
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja turskatti:
ok 10 5 11 11
9 10 13 16 15
7 10 ? 9 11
10 12 6 14 12
8 11 13 5 12

Pelin läpäisy:
462 / 1001 (46.1%)

Vihjeet: 1 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
13 / 290


onko neuvoja, miten sais ton yhen luukun auki?
mä pääsin sinne pitkää ketjua alkaen Maakunnan tunnuksesta -> kevätesikko -> esikko -> em. latinaksi -> mitä tuo latinankielinen tarkoittaa (Suomessa) muutakin kuin esikkoa
 
Mitä vattua?! Oon kahlannut kahdesti läpi kaikki wikin listalla olevat mitsubishi-mallit ja kokeillu jokaista 4- ja 6-kirjaimista |O
MITÄ niihin oikein tulee???

ps. Joko te ootte saaneet sen väinämöisen vihjesanan? Siihen johdattelee (siis tarkotan nyt sitä vieressä olevaa sanaa) yks lääkefirma, tosin toisessa merkityksessään taitaa siinä kohtaa olla :wave:
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Mitä vattua?! Oon kahlannut kahdesti läpi kaikki wikin listalla olevat mitsubishi-mallit ja kokeillu jokaista 4- ja 6-kirjaimista |O
MITÄ niihin oikein tulee???

ps. Joko te ootte saaneet sen väinämöisen vihjesanan? Siihen johdattelee (siis tarkotan nyt sitä vieressä olevaa sanaa) yks lääkefirma, tosin toisessa merkityksessään taitaa siinä kohtaa olla :wave:
Mä en kans tajua noita Mitsubishejä, oon myös kokeillut KAIKKI mahdolliset.
Vihjesana saatu, mutta onko sulla Remusta lähtevää 3+2?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammuvainaa:
Mitä vattua?! Oon kahlannut kahdesti läpi kaikki wikin listalla olevat mitsubishi-mallit ja kokeillu jokaista 4- ja 6-kirjaimista |O
MITÄ niihin oikein tulee???

ps. Joko te ootte saaneet sen väinämöisen vihjesanan? Siihen johdattelee (siis tarkotan nyt sitä vieressä olevaa sanaa) yks lääkefirma, tosin toisessa merkityksessään taitaa siinä kohtaa olla :wave:
Mä en kans tajua noita Mitsubishejä, oon myös kokeillut KAIKKI mahdolliset.
Vihjesana saatu, mutta onko sulla Remusta lähtevää 3+2?
Hurriganesin hitti (täytyy olla tunnetuin, kun mäkin sen keksin ilman apuja, vaikken kuuntele koko orkesteria :D )

 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Wikipediasta ettii lentokoneita, niin pääsee helposti sananmuunnokseen erään sarjakuvahahmon kautta ;)
Oisko sulla järistyksestä alas 4 ja 6? Tai Haitista alas 10?
Yksi järistys on englanniksi lintu. Noit muita ei oo.
hmm, ei käy bird (eikä falcon), lisävinkkejä?
Kiitospäivä...
 

Yhteistyössä