???
Maksa
olen nyt kahlannut kaikki Que.. levyt läpi enkä löydä kappaletta joka sopisi 5+3, tai yhden löysin mutta peli ei huoli, olenko nyt ihan hakoteillä?
tai sitten jos saa tuohon can..ma.. 12 tai 5+1+3+3+7 rautalankaa niin jos sieltä kautta löytyisi.. enkkuwikin katsonut mutta en muka löydä sopivaa..
Saisi tuonkin ruudun valmiiksi.
viitosrivillä vielä nämä kaksi ruutua jotka ovat suuria kompastuskiviä näköjään mulle..
Axl Smith
ato.. ja ter.tyt.. välissä 8+11 --- ryhmä
vid.. 6+2+8 --- kappaleen nimi, suomalainen
pam.. 6+2+5+3 siitä 10 yhdistyy pääsanaan --- se povi-pamsu miehineen ja minkä ne kuvasi (ja akseli myös tavallaan)
tokm.. 17 --- ei oo kallis paikka...
pet.. fra.. 6 ja 7 --- elokuva ja hahmo
ilma..muu.. 15+9 ja 9 ja siitä 4 yhdistyy bru.. le.. --- 15+9 on syy miksi jääkarhut joutuu pulaan, nelonen on b.l.-rooli siinä yläpuolen leffassa, ysi alkaa sillä nelikirjaimisella ja on ajanjakso jolloin ei saada riittävästi viljaa
bru.. le.. 6+11 --- elokuva
poh..ma.. 5+5 --- kirjailija
Home
sel..näk.. ja par..psy.. 9 --- sel.näk:in apuri, auttaa löytämään vastauksia sieltä näkymättömästä maailmasta tms
lie.. kaikki muut paitsi po..-ka.. se musajuttu taitaa olla se mitä olen kokeillut jo monta kertaa mutta peli ei huoli.. --- musajuttu on monikossa, &-merkillinen on yritys, 5 on mitä valmistaa, kaksiosainen oikealla on kappaleen ja albumin nimi
sitä dix.. ch.. myös metsästän myös jos on pelin huolimisesta kiinni, olevinaan senkin keksin.. --- se alkuosa on sillain suomalaisittain kirjoitettu
Kuutosrivillä
Grimmin sadut
ani.. ja top..tak.. ja... välissä 11 väliviivalla --- yksi T.T.-albumin päähenkilöistä
hau..sil.. 4+6 --- katso enkkuwikin täsmennyssivu
hen.. py.. 6 --- laatikosta
vel.. 12 --- katso se marvelin vel
Noitavainot
emp.. st.. bui.. 4+4 --- gorilla
saat.. 8+5 --- kappaleen nimi
sal.. 7+6 --- ohjelma joka sijoittu sal
noi..sap.. 13 ja siitä 14+7, tän vastasana on --- katso sen vastasanan nimi, se mikä siellä on tällä hetkellä
sle.. sle.. 6+8 ja 5+5+7 --- kappale ja levy
jur.. 12 --- laita se wikin sulkeissa oleva täsmennyssana perään
Amazon
saa.. 10 ja siitä 16 yhdistyy ver..kau.. --- 16 on nettiosoite ja 10 missä se sijaitsee
oul.. 10 ja siitä 5+2+10 yhdistyy tap.. rau..--- tuote ja kappale
en viitsi edes vielä listata kaikkia puutteita koitan taas etsiä itse