Entinen kuntaAVR
Ko vasempaan 11 ja siitä alas 4.
Anhava: ko oikealle kaakkoon 8? ko+eläinten
Suhdeluvusta lähtevä on Lontoon murteella, pallo sanasta ylös molemmat 4 on seuroja.Nämä ei auennut vinkeistä huolimatta, siis rautalankaa tarvitaan: Tonni sanasta 5 +6 ja suhdeluku sanasta 5 ja uhkail sanasta 7? ja mitä ihmettä haetaan pallo sanasta ylös 4?
Suhdeluvusta lähtevä on Lontoon murteella, pallo sanasta ylös molemmat 4 on seuroja.
Itse kaipailisin tuosta AVR ruudusta os - 9 ylös = emissio ja Anhava ruudusta Ter - 6 ylös
Anhava ruudun Ter - 6 ylös löytyy ainakin Wikistä Terminator 3: Koneiden kapina, juoni kohdastaSuhdeluvusta lähtevä on Lontoon murteella, pallo sanasta ylös molemmat 4 on seuroja.
Itse kaipailisin tuosta AVR ruudusta os - 9 ylös ja Anhava ruudusta Ter - 6 ylös
Voin auttaa, jos autat mua ton AVR:n 9 8 kanssa? Mulla on Anhava ruutu täynnä.Anhava
Vas yläkulma As 12 ja
Oik yläkulma SheHol 3 6 5 5
Näihin ei nyt vain löydy.
Siis tuota ham...kir... tarkoitat?Voin auttaa, jos autat mua ton AVR:n 9 8 kanssa? Mulla on Anhava ruutu täynnä.
Joo, luulen tietäväni ekan sanan, mutta tokaa en vaan tajua..Siis tuota ham...kir... tarkoitat?
AnhavaAnhava
Vas yläkulma As 12 ja
Näihin ei nyt vain löydy.
No tuosta kiristelystä toinen muoto. Alkaa samoin.Joo, luulen tietäväni ekan sanan, mutta tokaa en vaan tajua..
Kiristys sana ei siihen käy, tai sitte on eka sana mulla väärin..Siis tuota ham...kir... tarkoitat?
Saisinko vaikka vikan kirjaimen?No tuosta kiristelystä toinen muoto. Alkaa samoin.
Eli mitä tarkalleen ottaen haet?Kiristys sana ei siihen käy, tai sitte on eka sana mulla väärin..
Eli edelleen sille "purukaluston kiristelylle" 9 8 yritän keksiä toista muotoa.. Ekan sanan luulen tietäväni, mutta toinen ei vaan sytytä..Eli mitä tarkalleen ottaen haet?
Ei ilmeisesti liity: Sanonta juontuu Matteuksen evankeliumin 22... itku..
Mutta kiitos, Matteuksen avulla ratkesi. Eka sana oli mulla vähän väärässä muodossa..Eli edelleen sille "purukaluston kiristelylle" 9 8 yritän keksiä toista muotoa.. Ekan sanan luulen tietäväni, mutta toinen ei vaan sytytä..
Kiitos. Tuo "arvo" pelasti.Anhava
Ehkä olet löytänyt jo oikean nimen? Nimen eteen pitää laittaa myös henkilön arvonimi.
Saitko rellun täyteen, vai tarttetko apua vielä?Kiitos. Tuo "arvo" pelasti.
Ei ole valmis vielä. Tuosta samasta ruudusta ala vasSaitko rellun täyteen, vai tarttetko apua vielä?
8 5 9 ei nyt millään osu silmään. Kerrotko sijainnin vähän tarkemmin?Ei ole valmis vielä. Tuosta samasta ruudusta ala vas
Ro vas kaikki 8 5 9 ei myöskään löytynyt.
Anhava ala vasemmalla8 5 9 ei nyt millään osu silmään. Kerrotko sijainnin vähän tarkemmin?