Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:*mistä näitä relaatioita oikein tulee*..Mulla on vielä 8kin korkkaamatta..
No, onpa tekemistä, jos joskus tekemisen puute yllättää..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos hei:Ok. Tähän taisi sitten loppua mun relaatioiden teko. Kasi on vielä kesken koska on niiiiin surkea. Sori vaan, palstalaisen tekemähän se on. Ysi korkkaamatta koska kerran se kasikin vielä kesken. Ja ehkäpä en nyt sitten lähde tähän kymppikelkkaan lainkaan.
Alkaa iskeä jo relaatioväsymys. Seiskan sain lopetettua ihan päivän tai pari ennen kasin julkaisua. Vastahan sitä oli joulu ja sen alla ratkottiin, hyvänen aika sentään, nelosta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hurahtanut:minä yritän kovasti tätä...vähän vaikea vaan.
vasta 11 sanaa auki, eikä yhtään lisäruutuja vielä avoinna.
Alkuperäinen kirjoittaja hurahtanut:No nyt ois 15 sanaa...mut ei vieläkään muita ruutuja auki...grr..
Vinkkiä otetaan etenkin noihin 5 ja 6 kirj sanoihin kissasta alaspäin
Ja myös noi kolme sanaa (6, 8+12 ja 15) jotka veis ylös on kans mulla ihan utopiaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Q:Mikäs tämmöne relaatio on? Kuinka tuota pelataan? Lyhyt info tietämättömälle, kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hurahtanut:Mä oon kyllä ihan urpo kun en tajua tota 6-kirjaimista...mulla on se 3-kirjaiminen ollut jo vaik kuin kauan mut ei sytytä.
Mä sain sen oikeenpuoleisen ruudun auki ja siitä sit alas myös...Eli mulla Kissa-, Elizabeth taylor- ja Agatha Cristie- ruudut auki
Tällä mennään nyt:
Pelin läpäisy:
23 / 363 (6.3%)
Vihjeet: 0 / 3
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
6 / 31
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Q:Mikäs tämmöne relaatio on? Kuinka tuota pelataan? Lyhyt info tietämättömälle, kiitos![]()
Sanapeli. Mielleyhtymiä/relaatioita sanoista. Ohjeet kannattaa lukea ennenkuin aloittaa. Toiset relaatiot on helpompia kuin toiset. Tästä kympistä en tiedä, teen vasta ysiä.