Sitä olen myös pitkään ihmetellyt... Auttakaa nyt joku.Miten tässä relaatiossa pääsee alkuun
GC9WA9D on joitakin kuvia, oliskos niistä apuja ?Jossain vaiheessa varmaan pitäisi alkaa maita/kaupunkeja ja erinäisiä patsaita tulemaan, mutta ei löydä alkuruutuun kerrassaan mitään. Onko kukaan saanut tätä liikkeelle? Ei ymmärrä millä ajatuksenjuoksulla tässä pitäisi päästä alkuun. Kiva aihealue varmastikin, tympiää vain kun turhauttaa jo heti alkuunsa.
Miten pääsee sanaan tapahtumat tai kohde ???Sain patsaat ruutuun tapahtumat sanansiitä seuraava ruutu auki.
Oon saanut aiheeseen noiden lisäksi tu-ma..t, ta..t , ki..t, ha..t, ta...t, his he..t. Puuttuu noista alaoikea 9 sekä rajasana 7 ja us 10. En saa tuota varsovan merenneitoa sopimaan???Mitä olette löytäneet aihe-jatkoihin?
Minulla vain ur ja us jatkot. Auttakaa...
En löydä mitään..
Onko tämä taas arvaa mitä ajattelen-rellu?
Kuvista tunnistin Varsovan merenneito-patsaan, mutta mie-va välille 7 en saa mitään sopimaan
Oon saanut aiheeseen noiden lisäksi tu-ma..t, ta..t , ki..t, ha..t, ta...t, täytyy yrittää näitten avulla pähkäillä his he..t. Puuttuu noista alaoikea 9 sekä rajasana 7 ja us 10. En saa tuota varsovan merenneitoa sopimaan???1.3 ruudussa on varsova ja mie välissä 7-kirjaiminen.
Otatte siis vinkit, mutta ette auta? En siis vinkkaa minäkään enää mitään Mihin olet kysynyt vinkkiä ??
No näitä olen aiemmin kysynyt. aihe oikea rajasana 7 ja alaoikea 9 ja us jatko 10 Auttaisin jos tietäisin, mutta paljon on heitä jotka katsovat vinkit mutta eivät auta. Valitettavasti
No näitä olen aiemmin kysynyt. aihe oikea rajasana 7 ja alaoikea 9 ja us jatko 10 monikossa hurskaat (?) henkilöt.
Ei kyllä aukea hurskaat henkilöt minulle.. uskovaiset ainoa mikä tulee mieleen..rautalankaa?
1.3 mie ja var välillä: se on lempinimi - löysin sen googlaamalla englanniksi. (Mutta en löydä kaikkia jatkosanoja.
multakin puuttuu se pitkä jatko, muut on, jos tarvitset