Relaatio 938

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
3.3. Oikea alanurkkasana 9
4.1. Vasemmalla melko alhaalla lale 5 ja huutomerkillinen 11
2.2. Ylhäällä keskellä ki 8?

Oon niin paljon vinkannut tässä ketjussa, että mielelläni ottaisin itsekin vinkkejä vastaan.

vierailija
Spelling 3.2 ruutuun aaron spelling yläpuolella 5 + 10 , 6 jotain kun viivoista ei saa selvää ja sen päällä 8 -1 + 9- 4 ja mitä lähtee sisko sanasta olevia 12 , 6 , 7+7 ja 7+8 ja 9 ?

vierailija
3.3. Oikea alanurkkasana 9 ami......
4.1. Vasemmalla melko alhaalla lale 5 ja huutomerkillinen 11 tuo 5 on miehen nimi alkaa M,lastenlevy Jur..... tämä levy ei selvinnyt. Onko Juicen? Saisiko pienen lisätuuppauksen?
2.2. Ylhäällä keskellä ki 8? Bes....

Oon niin paljon vinkannut tässä ketjussa, että mielelläni ottaisin itsekin vinkkejä vastaan.

Muista kiitos!

vierailija
Spelling 3.2 ruutuun aaron spelling yläpuolella 5 + 10 , 6 jotain kun viivoista ei saa selvää ja sen päällä 8 -1 + 9- 4 minisarja vuodelta 1991, tämän avulla sain nuo aiemmat kysymäsi ja mitä lähtee sisko sanasta olevia 12 vastasanan sisar, 6 edellisen nimi, 7+7 elokuva vuodelta 1998 ja 7+8 ei tule sisko-sanasta, näyttelijätär ja 9 ?

Näitä en löydä edellenkään, vinkkejä?:
1.4.yömy -14- yöli
3.4 oikea laita MaWe 16 A C
4.3 pääsanasta kaakkoon 6 8
5.1 ylhäällä lam lih 8, keskellä hir lih 12, alhaalla teursitu 11
5.2 alhaalla pk:t 9
5.3 Ihan alalaita Levotpääke sanan alla 17 ja 18
5.4 pääsanasta lounaaseen 5, ihan oikea laita koi sanasta 5, oikea laita kat 12

vierailija
3.3. Oikea alanurkkasana 9 ami......
4.1. Vasemmalla melko alhaalla lale 5 ja huutomerkillinen 11 tuo 5 on miehen nimi alkaa M,lastenlevy Jur..... tämä levy ei selvinnyt. Onko Juicen? Saisiko pienen lisätuuppauksen? tuohan sanattu suoraan vinkissä 228
2.2. Ylhäällä keskellä ki 8? Bes....

Muista kiitos!

vierailija
3.3 kaakkoon crm - 13+12
3.4. pitääkö tänne keksiä muita etsiviä/kirjailijoita vai ruudun aiheen kirjoittamia? Kaikenlaista kokeillut eikä oikein aukea
4.3. pääsanasta koilliseen 9 ja alhaalla oikealla 5

Yhteistyössä