Relaatio 908 - Iijoki-saaga

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
2.1. Loimujen aikaan
-vas ylänurkka ma vä 7
-ja samassa suunnassa heti pääsanasta myös 7
-vas reuna keskellä pääsanasta 8
-alareuna (lähtee kait pääsanasta) hipsuissa 8
-alareuna 10+10
-ja sen vieressä oikeassa nurkassa ui 10

Kiitos paljon jo etukäteen =)
 
vierailija
2.1. Loimujen aikaan
-vas ylänurkka ma vä 7
-ja samassa suunnassa heti pääsanasta myös 7
-vas reuna keskellä pääsanasta 8
-alareuna (lähtee kait pääsanasta) hipsuissa 8
-alareuna 10+10
-ja sen vieressä oikeassa nurkassa ui 10

Kiitos paljon jo etukäteen =)
Täsmälleen samat puuttuu... ainakaan tuo 10 + 10 ei ole siinä sivustolla, missä on ne 1787 nimeä, kun kävin läpi sieltä kaikki peräkkäiset 10 + 10... viimeisen tunnin yrittänyt googlailla ui -aihetta ja löytää sieltä jotakin.... ränni, tukki, pölli ym. löytynyt sopivasti ui-liitettynä tulee 10 kirjainta, mutta mikään ei sovi. Turhauttavaa.
 
vierailija
Miksi teet Relaatiosivulle "D5 mysteerin" , mitä tuo sitten tarkoittaakin. Sivusto on tarkoitettu relaatioille, kannattaisi mieluummin pysyä siellä omassa harrastuksessasi...
Sehän oli tosiaan tämän relaatiosivuston tekijä itse, joka ensimmäisenä teki geokätkön relaatiosta ja kannusti muitakin tekemään. Mulla on ihan hauskaa tätä relaatiota ratkoessa. Jos ei olisi niin tekisin jotain muuta. En tulisi tänne spoilaamaan vastauksia ja haukkumaan tekijää.
 
vierailija
Sehän oli tosiaan tämän relaatiosivuston tekijä itse, joka ensimmäisenä teki geokätkön relaatiosta ja kannusti muitakin tekemään. Mulla on ihan hauskaa tätä relaatiota ratkoessa. Jos ei olisi niin tekisin jotain muuta. En tulisi tänne spoilaamaan vastauksia ja haukkumaan tekijää.
Hän onkin ammattilainen ja hallitsee laatimisen. Tämän rellun laatijalta tuo taito valitettavasti puuttuu ja mulla ei totisesti ole ollut hauskaa tätä ratkoessa... En itse ole kätköilijä, mutta monien georellujen kohdalla tämä palsta täyttyy kysymyksistä (sivukaupalla) ja vastauksia heruu nihkeästi.. Vähän säälittää teidän kätköilojöiden puolesta, mutta tsemppiä kuitenkin ratkomiseen (itse jo luovutin) :)
 
vierailija
1.1.myös1983
Onko jollain 1.2. Ka kau 12 ja pääsanasta oikealle 9?

Täältä löytyy tuo 9 ja sen jatkot. 9 on tien nimi, alkaa Va
 

Yhteistyössä