Ne huonot voi myös ohittaaJa sitten on paljon meitä, jotka teemme kaikkia relluja, emmekä kätköile. Olisi toivottavaa, että tänne julkaistaisiin vain oikeita relaatioita, eli sana-assosiaatioita.
Tampere pettynyt1.1.
1983, mutta mitä tulee alkuun?
pääsanasta alas päin lähtevät 7 ja 8?
Pölhö- kantoja1.2 6/7 on eka pääsana väliviivalla ja monikossa
Tätä en saa oikein, lisävihjettä, kiitos
Taivalkoskelaisille1.1. en löydä pääsanasta ylös 19 tai sitten vaan ei satu oikea muoto, apua, kiitos
Taivalkoskelaisille1.1. en löydä pääsanasta ylös 19 tai sitten vaan ei satu oikea muoto, apua, kiitos
Sama täällä. Paljon olen autellut, joten mielelläni ottaisin itsekin vinkkejä.Onko Ukkosen ääneen kenelläkään vihjeitä, itsellä neljä nimeä ja niiden jatkot tuosta 1787 nimen listasta. Muuta en keksi.
Edelleen nämä vailla. Kellään?1.1. vasemmalle 7 ja vuosiluvullinen?
1.2 Kaj kau 13
1.3. vasemmalle 10?
1.4. oikealle 9?
Muissa sanoissa voin näissä ruuduissa auttaa.
Kiitos, lopulta sattui ihan itse tämäkin.Pölhö- kantoja
kiitos. riitoihinTaivalkoskelaisille
Onko sulla 1.1. ”m….” 9
1.1.vasemmalle7 on tampereEdelleen nämä vailla. Kellään?
riitoihin1.1.vasemmalle7 on tampere
Onko sulla ei ym alas 9 oikealla laidalla
Täällä puuttuu vain tuo vuosiluku ja ViiPul lähtevä 5+7. Autan nuo, kun saan tuon1.1.
kastematoja 12
pääsanasta 7 (Tampereen oikealla puolella)
sana ennen vuosilukua
1.1.
kastematoja 12 kalamiehille
pääsanasta 7 (Tampereen oikealla puolella)
sana ennen vuosilukua
patikoitavaTuo 9,5 puuttuu minullakin, oisko jollain, ja entä Jojä 11, olisiko sinulla jo se?
1.1. vasemmalle 7 ja vuosiluvullinen?Edelleen nämä vailla. Kellään?
Salli LisäkäsTäällä puuttuu vain tuo vuosiluku ja ViiPul lähtevä 5+7. Autan nuo, kun saan tuon
Ja kiitos!1.1.
kastematoja 12 kalamiehille
pääsanasta 7 (Tampereen oikealla puolella) riitoja
sana ennen vuosilukua -> puuttuu
1.3
elämänkerta 11 alas ->puuttuu
armeijasta 3+5+6 yli viisi vuotta
Täällähän on jo vinkattu että nimilistasta löytyy. Ymmärrän miksi tämä voi olla turhauttava vihje, mutta en ymmärrä yhtään kun täällä annetaan sanoja suoraan tai "vihjeillä" jotka eivät jätä yhtään tilaa omalle oivaltamiselle.Onko Ukkosen ääneen kenelläkään vihjeitä, itsellä neljä nimeä ja niiden jatkot tuosta 1787 nimen listasta. Muuta en keksi.
Sama täällä. Paljon olen autellut, joten mielelläni ottaisin itsekin vinkkejä.