vierailija
Onko kukaan löytänyt Buddhalaisuuteen niitä jal.. jatkoja? Häiritsee suunnattomasti tuo yksi kiinni oleva ruutu. Ylhäältäkään sinne ei taida päästä.
tää on kyllä hankala...Jaa'a, kaksi päivää pelattu ja neljä ruutua auki. Ja kymmeniä sanoja joilla ei ole edes vastasanaa, niin ei niitä millään keksi.
Anti olla, ei tätä jaksa.
mistä nää noita mie.. ja muiden jatkoja oikein löydät?Piirreteoriassa mie 13 lähellä oikeaa alakulmaa pitäisi olla 14 kirjainta
Lisäksi on tullut vastaan pari kohtaa, joissa on skipattu sanasta erikoismerkit, löytyy retoriikasta ja ydinaseesta.
melkeen jokanen pääsanasta lähtevä löytyy joko wikisivulta ja sit luokkasivulta... piirreteoriaan pääsee retoriikan alas menevän 5 kauttamiten tonne piirreteoriaan pääsee, tuo retoriikka ei oikein suju...
kiitos vinkistämelkeen jokanen pääsanasta lähtevä löytyy joko wikisivulta ja sit luokkasivulta... piirreteoriaan pääsee retoriikan alas menevän 5 kautta
Tosi huonosti niitä löytyy, ei oo mulla montaa. Niillä piirteillä on suomeksi ainakin monta nimeä, niitä oon löytänyt.mistä nää noita mie.. ja muiden jatkoja oikein löydät?
mulla on nyt sanoja 592 ja taas jumittaa... jotain varmaan ihan päiväselviäki puuttuu
Mistä ruudusta on kyse?jumia pukkaa. Mikä ihme voi olla m....väsy..stä 4? 10 myös ois kiva, mutta tosta lyhyemmästä pääsis seuraavaan ruutuun näemmä.....
tämä olisi safari-ruudussa ja vasemmalle tekisi mieliMistä ruudusta on kyse?
mitä ne kaikki siihen yhdistyvät on monikossatämä olisi safari-ruudussa ja vasemmalle tekisi mieli
jlr 7+8 on satusetä, muut puuttuu myösTäällä taas vähän aikaa ennen töitä.
PORVOO:
JLR 12+6, 9, 7+8
BUDDHALAISUUS:
kar 5 ja 5+5+5
puh 9
jal 6 ja 7
Kiitosjlr 7+8 on satusetä, muut puuttuu myös
kaikki pääsanasta lähtevät puutteet:
kaviaari 14 ylös
eskimo 9 alas
sluuppi 7 ylös, 5 ja 8 yhdistyy 4 (joka mulla on) --- 7 on vastasanan aluksen nimen alkuosa, kaksi muuta liittyy purjeisiin
katolinen kaikki muut paitsi paa... --- ylös tulee se joka murhattiin köyliössä, 12 on se mitä ne ja ortodoksit tekee kirkossa mutta luterilaiset ei
safari 4 ja 6+6 --- 4 puuttuu ja 6+6 vaatii vastasanan, mut kyse on ihmisestä joka on ollut otsikoissa tässä syksyn mittaan
ranska 14, 15 10, 13, 12 ja 5+4 --- yksi liittyy teloituksiin ja sit siellä on sanoja jotka liittyy sen vallankumouksen arvoihin tms
piirreteoria 10 (on vastasanaki)
porvoo 8 oikeella ja 12 --- 12 on rakennus
noi oli, osaa ei oo ees auki vieläMä jätän puutelistaa ja suuntaan duuniin:
KAVIAARI:
lai 4 ja 5
han 9 alas
ESKIMO:
mel 11 vasen se on muutaki ku soutuväline
tur 5 ja 6
loh 6
SLUUPPI:
pääsanasta 9 vasen mikä se sluuppi on, yleisesti
fai 5 ja 9
spr 8 (siinä pääsanan lähellä)
KATOLINEN:
par op 21 ja 12
väi so 11
RANSKAN VALLANKUMOUS:
sh 9 ja 5
kam 11 ja 7
alp 6 ja 4
Ja tuossa ylempänä on se mun buddha-ruudun puutelista, johon kaipaan myös vinkkejä.
Noi oli. On tää vaikea. Kaksi ruutua vielä ihan kiinni. Onko sulla se lai-au 5?josko joku vois autella tuon ekan eli kaviaari-ruudun kanssa?
mä 13 kuorellinen nilviäinen
mä-me si 7 väri
me si 6 ranskaa
sam-sau-f d g 12 kansalaisuus
sau 8 viiniviljelyssä käytetty h...
sau 5 10 yleissana laadustaaan
yle 5 adjektiivi
lai-au 4
on tämä kyllä kamalan vaikea rellu, täytyy todeta...
kiitos tuhannesti noista, se lai-au 5 on lautta joka kulkee esim. järven yliNoi oli. On tää vaikea. Kaksi ruutua vielä ihan kiinni. Onko sulla se lai-au 5?
Suuret kiitokset tuosta ja löytyihän se 4 myös la..wikin luettelosta ja sen jatko myös. Nyt eka ruutu ok!kiitos tuhannesti noista, se lai-au 5 on lautta joka kulkee esim. järven yli