Relaatio 80

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Valitettavasti tässä relaatiossa yhdistyvät ne kaksi piirrettä joita näissä eniten inhoan, eli vain yhteen suuntaan kulkevat ketjut ja hyvin rajoitettu pääsy ruudusta toiseen...
.
Näiden lisäksi on saatu mukaan mun ykkösinhokkini eli älyttömän laajat aihepiirit, jotka tässä tapauksessa on vielä sellaisia, etteivät oikein kiinnosta (tämä ei tietenkään ole tekijän vika). Taidan jättää tän väliin.

Tätä varten tarvii löytää joku tiivistelmä ko. leffan/kirjan juonesta.

Onko kukaan päässyt oikean alareunan ruutuihin? Tai edes tietäisi, mistä niihin voi päästä?
löysinki ton 5 ku sain noi tuottajat :)

oikea reuna on ihan kiinni (lukuunottamatta ylintä ruutua), sekä vasen alakulma myös

nyt häätyy mennä laittamaan lapsia yöunille, palataan aamulla asiaan :)

sannisanni
Tätä varten tarvii löytää joku tiivistelmä ko. leffan/kirjan juonesta.

Onko kukaan päässyt oikean alareunan ruutuihin? Tai edes tietäisi, mistä niihin voi päästä?

ei mitään käryä, mulla on koko oikea reuna ylintä lukuunottamatta kiinni vielä

tuohon ydinase-ruutuun, mitähän tuossa haetaan kun en ole löytänyt vielä ainuttakaan sanaa pääsanasta?!

pitää lähteä nukkumaan näköjään kun ei enää toimi pää ollenkaan, aamulla on vielä noustava neljän aikaan ylöskin joten adios vaan kaikille... :whistle:(y):alien::ROFLMAO::giggle:

Mulla on Ranskan vallankumouksessa rajasana oikealle, eli siitä ainakin pääsee niihin ruutuihin. En vain ole keksinyt, että mikä se oikea sana olisi. :)
lapsethan meniki kiltisti nukkumaan joten hetki vielä :)

LÖYTYKI JO :)
mistä se rajasana löytyy? mulla puuttuu pääsanasta melkeen kaikki (val.., maa, rakennus, nimi ja tappoväline on)... ja sit mad.. jatko 8

Yhteistyössä