RELAATIO 8 ilmestynyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Zedinc:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
ohjaajassa kirjovirhe B)
eli?
suomalainen ohjaaja alkaa N:llä :D

niin ja kirjotusvirhe sukunimessä (oli siis ainaki viel yöllä)

sit mulla on kulkuväline 9 ---->10 :D
VOI HUOH! ei ihme ettei sovi ne mitä tulee ekaks mieleen kun on tollasia virheitä...
Nyt näemmä kirjoitusvirhe korjattu. Tämä ohjaaja ei ole syntynyt Suomessa
juuh, niin näkyy... ei toi ollu paha kun tiesi että siinä on virhe
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zedinc:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
ohjaajassa kirjovirhe B)
eli?
suomalainen ohjaaja alkaa N:llä :D

niin ja kirjotusvirhe sukunimessä (oli siis ainaki viel yöllä)

sit mulla on kulkuväline 9 ---->10 :D
VOI HUOH! ei ihme ettei sovi ne mitä tulee ekaks mieleen kun on tollasia virheitä...
mie en ees tienny eka et siinä on virhe, ennenku laitoin tyypin sit wikiin
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Voi hah ja pah. Mä keksin sen lentokoneen :D Ja kukaan ei halua vinkkiä tietystikkään. Saisko vinkkiä siihen kulkuvälineeseen?
kerro, kerro...

annoin tuol edellisellä sivulla vinkin, et eräs auto jonka ajamisessa käytetään kypärää
hmm... ja noi tosta lähtevät sanat sitten? pitäiskö 5+5 olla henkilö ja miten ihmeessä toi liittyy tohon kypärään...?
 
manta
Vastaus lentsikkaan löytyy ku kattoo lentsikasta sivulle menevää vihjettä. Ei ole mikään lentsikkaan varsinaisesti liittyvä. Vaikea selittää, mut annan enemmän vinkkiä jos ei aukea
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zedinc:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Voi hah ja pah. Mä keksin sen lentokoneen :D Ja kukaan ei halua vinkkiä tietystikkään. Saisko vinkkiä siihen kulkuvälineeseen?
kerro, kerro...

annoin tuol edellisellä sivulla vinkin, et eräs auto jonka ajamisessa käytetään kypärää
hmm... ja noi tosta lähtevät sanat sitten? pitäiskö 5+5 olla henkilö ja miten ihmeessä toi liittyy tohon kypärään...?
eräs tapahtuma kirjotettuna suomalaisittain, ei kansainvälisesti niinku olis oikeesti

kypärään menevään tulee se tyyppi joka sitä kypärää käyttää
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Zedinc:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Voi hah ja pah. Mä keksin sen lentokoneen :D Ja kukaan ei halua vinkkiä tietystikkään. Saisko vinkkiä siihen kulkuvälineeseen?
kerro, kerro...

annoin tuol edellisellä sivulla vinkin, et eräs auto jonka ajamisessa käytetään kypärää
hmm... ja noi tosta lähtevät sanat sitten? pitäiskö 5+5 olla henkilö ja miten ihmeessä toi liittyy tohon kypärään...?
eräs tapahtuma kirjotettuna suomalaisittain, ei kansainvälisesti niinku olis oikeesti

kypärään menevään tulee se tyyppi joka sitä kypärää käyttää
niinpä niin, enhän mä osannu tota "vanhaa" nimeä kyseisellä tapahtumalle taas ajatella... jotenkin ihan jumissa aivot :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Vastaus lentsikkaan löytyy ku kattoo lentsikasta sivulle menevää vihjettä. Ei ole mikään lentsikkaan varsinaisesti liittyvä. Vaikea selittää, mut annan enemmän vinkkiä jos ei aukea
apuvah, lisävinkkiä, kiitos... pyörii vaan lentokone-elokuvat mielessä...

onkohan muuten toi etusivun tilastossa näkyvä
Loppuratkaisu: 1 (0.3%)
Kaikki sanat: 1 (0.3%)
se testipeli...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zedinc:
Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Vastaus lentsikkaan löytyy ku kattoo lentsikasta sivulle menevää vihjettä. Ei ole mikään lentsikkaan varsinaisesti liittyvä. Vaikea selittää, mut annan enemmän vinkkiä jos ei aukea
apuvah, lisävinkkiä, kiitos... pyörii vaan lentokone-elokuvat mielessä...

onkohan muuten toi etusivun tilastossa näkyvä
Loppuratkaisu: 1 (0.3%)
Kaikki sanat: 1 (0.3%)
se testipeli...?
on varmasti
 

Yhteistyössä