Valkama 9 on tv-sarja, jonka Käsikirjoituksen tekivät Raila Leppäkoski ja Neil Hardwick.Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:Mikä se Valkama 9 on? Entä peruna 11?
Sata sanaa mulle, kiitos Sen verran oon sua perässäAlkuperäinen kirjoittaja saga:600 sanaa rikki \o/
Onko joku keksinyt sitä KM ja Kustaa -välillä olevaa 7 ?
satu ruudussa tuo poikamies, U T tähtiensodassaAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:mihi ruutuu tulee noit u t ja poikamies ja mitä ihmettä???
inen ja mikä leffa on suomeksiAlkuperäinen kirjoittaja manta:Vitsi mä olen tollo. Ei tajua. Suomi on meille kotimaa? Ei tajua ku kirjaimia 10,7. Sanokaa joku kiltti jo suoraan
Käy mulle kun joku kertoo ensin kuinka sen saa auki!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
Hei ei toi nilviäiset vielä valmiiksi tullutAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
Taisin alunperin tulla sinne tuon sinapin kautta, siis Turku-ruudusta.Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Käy mulle kun joku kertoo ensin kuinka sen saa auki!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
Juu, varmaankin, mutta mulla puuttuu just se sinapista yhdistävä sana. Saisko siihen vihjeen?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Taisin alunperin tulla sinne tuon sinapin kautta, siis Turku-ruudusta.Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Käy mulle kun joku kertoo ensin kuinka sen saa auki!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:Hei ei toi nilviäiset vielä valmiiksi tullutAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
nilviäinen -> 5 (ylös)
nilviäinen -> 7
peruna -> 10 oikealle
peruna -> 11 oikealle
Jyrki Kasvi -> 10
sieni -> 11
Valkama -> 6+6 ENTÄS NE KAKSI MUUTA?
palo -> 12
valtameri -> 9
napaseutu -> 9
Perunat on ruokaa molemmatAlkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:Hei ei toi nilviäiset vielä valmiiksi tullutAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
nilviäinen -> 5 (ylös)
nilviäinen -> 7
peruna -> 10 oikealle
peruna -> 11 oikealle
Jyrki Kasvi -> 10
sieni -> 11
Valkama -> 6+6
palo -> 12
valtameri -> 9
napaseutu -> 9
anteeksi, laitoin väärään kohtaanAlkuperäinen kirjoittaja kyy:Siis mihin tää lilla teatern on vinkki? Siihen u t:henkö? Vai mihin?? Ihan pihalla taas..Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:lilla teaternAlkuperäinen kirjoittaja manta:Mä en saa auki tuota? Suomalainen komedia? Auttakee joku. Olen kahlannut läpi kaikki pekotki
katteleppa wikistä, ketkä siellä näyttelee...
Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:Hei ei toi nilviäiset vielä valmiiksi tullutAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
nilviäinen -> 5 (ylös)
nilviäinen -> 7 uimakellollinen merenelävä
peruna -> 10 oikealle
peruna -> 11 oikealle soseutettua perunaa
Jyrki Kasvi -> 10
sieni -> 11 punavalkoinen myrkyllinen
Valkama -> 6+6 miespuolinen näyttelijä, oli luultu Valkaman puolisoksi
palo -> 12
valtameri -> 9
napaseutu -> 9
Pistetään kinkulle päälle jouluna Taidetaan laulaa siinä Juicen Sika-laulussakin.Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Juu, varmaankin, mutta mulla puuttuu just se sinapista yhdistävä sana. Saisko siihen vihjeen?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Taisin alunperin tulla sinne tuon sinapin kautta, siis Turku-ruudusta.Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Käy mulle kun joku kertoo ensin kuinka sen saa auki!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
mihin nämä? siis onko tuo kokonimi siin', tuo sukunimi ei yksinään sovi...Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Jos kerta tähän ruutuun käydään:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:No selvishän se.. mulla on siellä nilviäisissä vielä valtavasti tyhjää..Alkuperäinen kirjoittaja manta:Ei ole tuo lilla teatteri unskiin vinkki vaan siihen nilviäiset ruutuun. Mä etin sitä pekosta lähtevää
Palo 12?
Peruna 10?
Jyrki Kasvi 10 ja 7?
Nilviäinen 5?
valtameri 9?
Valkama 9?
Muoks. Keksinkin tuon Valkama 9 mutta mitä siitä eteenpäin 9?
nilviäinen -> 7 uimakellollinen mereneläväAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:Hei ei toi nilviäiset vielä valmiiksi tullutAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Tartutaanko seuraavaksi Enid Blyton -ruutuun? Mulla on siellä paaaaaaaaljon vapaata tilaa
nilviäinen -> 5 (ylös)
nilviäinen -> 7 uimakellollinen merenelävä
peruna -> 10 oikealle
peruna -> 11 oikealle soseutettua perunaa
Jyrki Kasvi -> 10
sieni -> 11 punavalkoinen myrkyllinen
Valkama -> 6+6 miespuolinen näyttelijä, oli luultu Valkaman puolisoksi
palo -> 12
valtameri -> 9
napaseutu -> 9
ja mulle 200....Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Sata sanaa mulle, kiitos Sen verran oon sua perässäAlkuperäinen kirjoittaja saga:600 sanaa rikki \o/
Peruna kääritään alumiinifolioon ja pistetään paistumaan tällaiseen paikkaan...Alkuperäinen kirjoittaja saga:Lisävinkkiä tuosta 10 peruna(ruoasta)?
Jyrki Kasvi -> 10 Lehti mihin kirjoitti
Samaa luokkaa mullekin vois lahjoittaaAlkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:ja mulle 200....Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Sata sanaa mulle, kiitos Sen verran oon sua perässäAlkuperäinen kirjoittaja saga:600 sanaa rikki \o/