Vesa-matin hahmoAlkuperäinen kirjoittaja kyy:mikä se u t on?Alkuperäinen kirjoittaja manta:Ja peli jatkuu. Pikkasen olen taas jäljessä. Mikä se U T ja poikamiehen yhdistää?
Vesa-matin hahmoAlkuperäinen kirjoittaja kyy:mikä se u t on?Alkuperäinen kirjoittaja manta:Ja peli jatkuu. Pikkasen olen taas jäljessä. Mikä se U T ja poikamiehen yhdistää?
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko sulla on vankileiri 12+8? tämä oli edellisessäkin relaatiossa Se Solzenithsynin kirja.
Verilöyly 11?
Ja tuo mediasta 11+5? vika sana on tuo media ja alku on sitä, kun ollaan toisten ihmisten kanssa tekemisissä.
Vaihtarina saat tuon Helsinki 13
Kiitos! Kuinka en ollenkaan hoksannut vaikka sitäkin joskus aiemmin kokeilin?Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Vesa-matin hahmoAlkuperäinen kirjoittaja kyy:mikä se u t on?Alkuperäinen kirjoittaja manta:Ja peli jatkuu. Pikkasen olen taas jäljessä. Mikä se U T ja poikamiehen yhdistää?
Mietin vielä tuota mediaa, toisen sain.Alkuperäinen kirjoittaja saga:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko sulla on vankileiri 12+8? tämä oli edellisessäkin relaatiossa Se Solzenithsynin kirja.
Verilöyly 11?
Ja tuo mediasta 11+5? vika sana on tuo media ja alku on sitä, kun ollaan toisten ihmisten kanssa tekemisissä.
Suomi on meille mikä? ei ulkomaa vaan...Alkuperäinen kirjoittaja manta:Mä en saa auki tuota? Suomalainen komedia? Auttakee joku. Olen kahlannut läpi kaikki pekotki
miten tämän saa?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko sulla on vankileiri 12+8?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Jos tuota Kustaa Vaasa -ruutua kokeilis,
JM 7 ja 11
Vaasa 9
Helsinki 13 siitä seuraava 7
internet 9
Verilöyly 11?
Ja tuo mediasta 11+5?
lilla teaternAlkuperäinen kirjoittaja manta:Mä en saa auki tuota? Suomalainen komedia? Auttakee joku. Olen kahlannut läpi kaikki pekotki
No enpäpä kirjailijasta 5?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Joko sulla on vankileiri 12+8? tämä oli edellisessäkin relaatiossa Se Solzenithsynin kirja.
Siis mihin tää lilla teatern on vinkki? Siihen u t:henkö? Vai mihin?? Ihan pihalla taas..Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:lilla teaternAlkuperäinen kirjoittaja manta:Mä en saa auki tuota? Suomalainen komedia? Auttakee joku. Olen kahlannut läpi kaikki pekotki
katteleppa wikistä, ketkä siellä näyttelee...
Kotimainen + filmin suomenkielinen sanaAlkuperäinen kirjoittaja manta:Vitsi mä olen tollo. Ei tajua. Suomi on meille kotimaa? Ei tajua ku kirjaimia 10,7. Sanokaa joku kiltti jo suoraan
ihan oikeilla jäljillä olet! tee tuosta kotimaasta adjektiivi ja sit se leffan perään..Alkuperäinen kirjoittaja manta:Vitsi mä olen tollo. Ei tajua. Suomi on meille kotimaa? Ei tajua ku kirjaimia 10,7. Sanokaa joku kiltti jo suoraan
Media ei auennut mulle ja väkisin yritän änkeä tuohon saaren kohdalle erästä linnaa, mutta eihän se siihen sovi enkä keksi mtn saaria enää.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Mietin vielä tuota mediaa, toisen sain.Alkuperäinen kirjoittaja saga:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko sulla on vankileiri 12+8? tämä oli edellisessäkin relaatiossa Se Solzenithsynin kirja.
Verilöyly 11?
Helsinki 13 on saari Helsingin edustalla Suomenlahdessa.
No selvishän se.. mulla on siellä nilviäisissä vielä valtavasti tyhjää..Alkuperäinen kirjoittaja manta:Ei ole tuo lilla teatteri unskiin vinkki vaan siihen nilviäiset ruutuun. Mä etin sitä pekosta lähtevää
Alkuun omistusmuoto tuosta henkilöstä, jonka nimessä on lopussa III. Loppuun teräase.Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:Media ei auennut mulle ja väkisin yritän änkeä tuohon saaren kohdalle erästä linnaa, mutta eihän se siihen sovi enkä keksi mtn saaria enää.
mikäs siitä on se 7? sinne kustaaseen päin?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuun omistusmuoto tuosta henkilöstä, jonka nimessä on lopussa III. Loppuun teräase.Alkuperäinen kirjoittaja Mariia-relaatio:Media ei auennut mulle ja väkisin yritän änkeä tuohon saaren kohdalle erästä linnaa, mutta eihän se siihen sovi enkä keksi mtn saaria enää.
Jos kerta tähän ruutuun käydään:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:No selvishän se.. mulla on siellä nilviäisissä vielä valtavasti tyhjää..Alkuperäinen kirjoittaja manta:Ei ole tuo lilla teatteri unskiin vinkki vaan siihen nilviäiset ruutuun. Mä etin sitä pekosta lähtevää
Mikä se Valkama 9 on? Entä peruna 11?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Jos kerta tähän ruutuun käydään:
Palo 12?
Peruna 10?
Jyrki Kasvi 10 ja 7?
Nilviäinen 5?
Plankton -> ? -> valtameri?
Valkama 9?
Muoks. Keksinkin tuon Valkama 9 mutta mitä siitä eteenpäin 9?